Sinds 2012 ongeveer ben ik na een opname bij GGZ echt een doorgewinterde alcoholist geworden. Ik hoef en kan niks meer. In die jaren heb ik het gereedschap en nu de boeken om te leren verzameld. Ik wil graag leren om oude buizenradio´s te repareren en te verkopen.
Zit hier muziek in?
Leon
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Heel stug gereedschap verzamelen. Heb ondertussen ook 18.000 studieboeken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Mezelf onafhankelijk maken en alcohol afzweren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niemand gaat zover als ik om vanuit een opgegeven positie een lichtpuntje te vinden. Ik wil ervoor gaan!
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Mensen die met hetzelfde probleem kunnen aantonen dat het nooit te laat is en dat alles mogelijk is.
Ik hoop dat mensen zich herkennen in mijn verhaal. Graag wat handvatten om de stijle weg omhoog te beklimmen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Leon02
Leon02
Wat vinden jullie van mijn concept?
Sinds 2012 ongeveer ben ik na een opname bij GGZ echt een doorgewinterde alcoholist geworden. Ik hoef en kan niks meer. In die jaren heb ik het gereedschap en nu de boeken om te leren verzameld. Ik wil graag leren om oude buizenradio´s te repareren en te verkopen.
Zit hier muziek in?
Leon
Heel stug gereedschap verzamelen. Heb ondertussen ook 18.000 studieboeken.
Mezelf onafhankelijk maken en alcohol afzweren.
Niemand gaat zover als ik om vanuit een opgegeven positie een lichtpuntje te vinden. Ik wil ervoor gaan!
Mensen die met hetzelfde probleem kunnen aantonen dat het nooit te laat is en dat alles mogelijk is.
Ik hoop dat mensen zich herkennen in mijn verhaal. Graag wat handvatten om de stijle weg omhoog te beklimmen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73392-vintage-audio/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag