• 0

KLUWER stopt met AVANZER aangifte software brengt haar klanten in problemen

Kluwer stopt op 31.12.22 met AVANZER aangifte sofware. Alle klanten ontvangen  een email melding ca. 14 weken voor het eind van het jaar. Hierdoor zijn de gebruikers in grote problemen. Men moet voldoende tijd bieden om te kunnen overstappen, men moet het inlezen van oude aangiften bij meerdere andere aanbieders mogelijk maken en een inkijklicentie blijven aanbieden voor de aangifte die de afgelopen 5 jaar zijn ingediend. Men doet echter niets van dit alles. Kluwer laat zijn klanten gewoon aan hun lot over en dat kan en mag niet. Zijn er meer administratiekantoren en/of consulenten die daar ook last van hebben? 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Google leert mij dat er sprake is van een softwarepakket dat sinds een nieuwe release in 2020 zoveel problemen heeft, dat het kennelijk niet meer levensvatbaar is. 

Dat maakt de kwestie eigenlijk nog interessanter: omdat er sprake is van een wanprestatie (want pakket werkt niet goed) kiest concludeert de uitgever dat het beter is ermee te stoppen en daarmee nog een wanprestatie te plegen.

Aan de andere kant lees ik ook dat de uitgever een migratie gaat faciliteren en wellicht daarmee juist een goede oplossing voor de wanprestatie zou kunnen bieden.

Kortom: zowel vanuit mijn IT-achtergrond als vanuit mijn juridische erg interessant.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
3 uur geleden, StevenK zei:

Google leert mij dat er sprake is van een softwarepakket dat sinds een nieuwe release in 2020 zoveel problemen heeft, dat het kennelijk niet meer levensvatbaar is. 

De nieuwe release kwam er omdat het daarvoor ook al grote problemen kende … niet zozeer omdat het slecht programma was, maar voornamelijk door de trage werking en slechte bereikbaarheid.

 

Na korte tijd het programma gebruikt te hebben, zijn wij naar een ander programma overgestapt.

 

22 uur geleden, belastingconsulent zei:

Zijn er meer administratiekantoren en/of consulenten die daar ook last van hebben?

Nee, omdat wij al onze aangiften naar onze eigen server gekopieerd hebben. 

 

 

 

aangepast door Cosara

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.