• 0

Een nieuwe Just Eat Takeaway

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

Hallo

 

Ik heb de afgelopen maanden een nieuw bestelplatform ontwikkeld gelijkaardig aan Takeaway, Deliveroo en Uber Eats.

De demo-video vindt je hier: klik.

 

Graag zou ik weten wat jullie gedacht is, ik leg mijn concept even uit.

 

- Hoe kwam ik op het idee?

Ik had al van een paar restaurants (kebabzaken, frituren, pizzazaken) gehoord dat ze Takeaway beu zijn. Takeaway is namelijk heel duur.

Per bestelling vragen deze platformen 15 - 35% commissie, voor een gemiddelde bestelling van €35 moet een restaurant dus al €5 afgeven aan commissie.

 

Ze hadden mij - ik ben een webontwikkelaar - al eens gevraagd of het niet mogelijk was om voor hun een eigen website te creëren waarop hun

menu stond en waarop mensen via daar bestellingen konden plaatsen. Zo een website op maat kost echter bakken met geld en is niet betaalbaar voor de meeste restaurants.

 

Daarom heb ik dus een nieuw platform gemaakt waarop deze restaurants elk hun eigen pagina kunnen hebben om bestellingen te ontvangen, exact zoals bv. Takeaway, maar voor slechts €1/bestelling. Zéér goedkoop dus!

 

- Waarom kan ik goedkoper werken dan Takeway?

Takeaway is een internationaal miljoenen-bedrijf dat gebouwen moet afhuren voor zijn werknemers, werknemers moet betalen, aandeelhouders tevreden moet houden door telkens meer winst te boeken (terwijl ze in slechte papieren zitten),...

 

Ik werk helemaal alleen. Ik heb dus geen hoge vaste kosten. Ook zie ik het wat kleiner. Als ik een 50-tal restaurants kan laten aanmelden ben ik al heel tevreden!

 

- Klantenprofiel (restaurants):