Ik heb een wat afwijkend idee wellicht kan iemand er iets zinnigs over zeggen. Ik wil in mijn eigen bv een bedrijfswagen kopen en die inrichten met een bed. Het blijft een bedrijfswagen en geen personenwagen als camper. Die bedrijfswagen wil ik verhuren aan het bedrijf waar ik aandeelhouder ben. De gehuurde bedrijfswagen wil ik dan als auto van de zaak met bijtelling rijden. Dus als camper ook privé veel gebruiken.
Mijn eigen bedrijf blijft dan eigenaar en ontvangt inkomsten uit verhuur.
Pikante kanttekening is dat bedrijf A een nieuwe bedrijfswagen koopt en binnen het bedrijf deze wordt verbouwd tot wagen met een bak en een bed.
Is dit een constructie die is toegestaan?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Internet afgezocht maar niet gevonden
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Zie de vraag
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het komt denk ik nooit voor
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Een reactie van iemand die weet of het is toegestaan
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tymo
Tymo
Ik heb een wat afwijkend idee wellicht kan iemand er iets zinnigs over zeggen. Ik wil in mijn eigen bv een bedrijfswagen kopen en die inrichten met een bed. Het blijft een bedrijfswagen en geen personenwagen als camper. Die bedrijfswagen wil ik verhuren aan het bedrijf waar ik aandeelhouder ben. De gehuurde bedrijfswagen wil ik dan als auto van de zaak met bijtelling rijden. Dus als camper ook privé veel gebruiken.
Mijn eigen bedrijf blijft dan eigenaar en ontvangt inkomsten uit verhuur.
Pikante kanttekening is dat bedrijf A een nieuwe bedrijfswagen koopt en binnen het bedrijf deze wordt verbouwd tot wagen met een bak en een bed.
Is dit een constructie die is toegestaan?
Internet afgezocht maar niet gevonden
Zie de vraag
Het komt denk ik nooit voor
Een reactie van iemand die weet of het is toegestaan
?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75141-bedrijfswagen-met-een-bed/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag