In 2006 ben ik zelfstandig geworden in een VOF en dat is later, wegens overlijden van de andere vennoot, een eenmanszaak geworden.
Vóór 2006 was ik in loondienst. In loondienst kocht ik destijds B-keus partijen hout op. Deze heb ik altijd in opslag gehad en nooit verwerkt voornamelijk vanwege tijdgebrek. Door de enorme prijsstijgingen van het hout, de afgelopen jaren, hebben deze partijen een aanzienlijke waarde gekregen.
Hoe kan ik deze partijen hout in de eenmanszaak krijgen ter aanvulling van mijn eigen vermogen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AngieHH
AngieHH
Beste lezer,
Ik zou graag adviezen inwinnen over onderstaande:
In 2006 ben ik zelfstandig geworden in een VOF en dat is later, wegens overlijden van de andere vennoot, een eenmanszaak geworden.
Vóór 2006 was ik in loondienst. In loondienst kocht ik destijds B-keus partijen hout op. Deze heb ik altijd in opslag gehad en nooit verwerkt voornamelijk vanwege tijdgebrek. Door de enorme prijsstijgingen van het hout, de afgelopen jaren, hebben deze partijen een aanzienlijke waarde gekregen.
Hoe kan ik deze partijen hout in de eenmanszaak krijgen ter aanvulling van mijn eigen vermogen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75827-inbreng-priv%C3%A9-vermogen-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag