Op dit moment heb ik een auto welke ik op zaak heb gezet. Ik gebruik deze auto ook privé waardoor ik jaarlijks bijtelling heb op de auto.
Alle autokosten zet ik om die reden op de zaak. Er zijn een aantal kosten waar ik echter over twijfel.
Ik lees hier en daar dat een skibox als autokosten wordt aangemerkt en om die reden aftrekbaar zijn. Indien dit het geval is dan zou een kinderstoel/zitje naar mijn idee ook als aan de auto gerelateerde kosten kunnen worden aangemerkt waardoor deze naar mijn idee aftrekbaar zijn. Ik kan hier echter geen duidelijkheid over krijgen op basis van hetgeen ik tot op heden heb gegoogled.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ben202
Ben202
Beste,
Op dit moment heb ik een auto welke ik op zaak heb gezet. Ik gebruik deze auto ook privé waardoor ik jaarlijks bijtelling heb op de auto.
Alle autokosten zet ik om die reden op de zaak. Er zijn een aantal kosten waar ik echter over twijfel.
Ik lees hier en daar dat een skibox als autokosten wordt aangemerkt en om die reden aftrekbaar zijn. Indien dit het geval is dan zou een kinderstoel/zitje naar mijn idee ook als aan de auto gerelateerde kosten kunnen worden aangemerkt waardoor deze naar mijn idee aftrekbaar zijn. Ik kan hier echter geen duidelijkheid over krijgen op basis van hetgeen ik tot op heden heb gegoogled.
Is er iemand die hier iets meer van weet?
alvast dank!
Ben
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75873-aftrekbare-autokosten-kinderstoel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag