• 0

MKB Clickservice

Hallo lieve collega's 

Ik ben gisteren bezocht door MKB Clickservice, en ja hoor, dom dom dom - getekend! nog binnen het uur daarna gelijk hoofdkantoor gebeld, ik wil annuleren. Ik zag pas na tekenen dat je aan een wurgcontract vastzit. Jeez, na alles wat ik al heb meegemaakt had ik toch beter moeten weten, denk je?

Ze sturen je van hot naar her, nemen de telefoon niet meer op en daar zit je dan, 24 maanden vast aan iets wat vermoedelijk helemaal NIETS gaat opleveren. 
Wat kan ik doen? Het kan toch niet zijn dat ik hier onherroepelijk aan vast zit? Heb ik recht op annulatie? Hoe pak ik dit aan? Ik hoop dat iemand me kan helpen hier, als alleenstaande moeder met mijn praktijk nog niet goed genoeg lopende, verkeer ik in paniek. 

Alvast dank lieve mensen, groeten Ineke

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
22 minuten geleden, Lonnekep zei:

Die functie heeft hij uitstaan. Want de andere berichtjes waar hij wel op gereageerd heeft zijn ook niet blauw.

 

Hoe dan ook zou ik op diverse manieren onder de aandacht brengen dat jij annuleert met een beroep op de bedenktijd. Een manier die mij ooit geholpen heeft, maar wel wat meer kost, is een Telegram waarvoor bij ontvangst getekend moet worden, dat is juridisch meer bindend dan een aangetekende brief...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
10 uur geleden, Melissa C.A.T.P. zei:

 

Graag wil ik iedereen die pas met MKB Clickservice te maken heeft laten weten dat ze nog steeds het beroep op bedenktijd accepteren. Om de een of andere reden kan ik de geanonimiseerde mail (screenshot) niet hier delen, echter als er mensen zijn die deze willen hebben om als argument/bewijsstuk te gebruiken, stuur me dan even een privébericht. 

 

 

 

 

aangepast door Brothers
Link naar reactie
  • 0
4 uur geleden, Hans van den Bergh zei:

 

Hoe dan ook zou ik op diverse manieren onder de aandacht brengen dat jij annuleert met een beroep op de bedenktijd. Een manier die mij ooit geholpen heeft, maar wel wat meer kost, is een Telegram waarvoor bij ontvangst getekend moet worden, dat is juridisch meer bindend dan een aangetekende brief...

Hans, hoe is dat wettelijk dan geregeld bij een eenmanszaak? Kan hier ook een beroep worden gedaan op de bedenktijd. Hier staat niets over in hun contract.

Link naar reactie
  • 0
4 minuten geleden, Brothers zei:

Hans, hoe is dat wettelijk dan geregeld bij een eenmanszaak? Kan hier ook een beroep worden gedaan op de bedenktijd. Hier staat niets over in hun contract.

 

Dat weet ik niet, lees de verhalen in dit topic terug. Er zijn gedupeerden die met succes een beroep op die bedenktijd hebben gedaan...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
10 uur geleden, Melissa C.A.T.P. zei:

 

Graag wil ik iedereen die pas met MKB Clickservice te maken heeft laten weten dat ze nog steeds het beroep op bedenktijd accepteren. Om de een of andere reden kan ik de geanonimiseerde mail (screenshot) niet hier delen, echter als er mensen zijn die deze willen hebben om als argument/bewijsstuk te gebruiken, stuur me dan even een privébericht. 

 

 

 

Hoi Melissa,

 

Helaas heeft mijn zoon (21) als beginnende ondernemer ook het contract getekend. We willen hier uiteraard ook direct vanaf. In het contract zie ik niets staan over de bedenktijd van 3 (werk)dagen. Daarom ben ik extra nieuwsgierig hoe ik dit als bewijsstuk kan gebruiken. Kun je me hier aan helpen? Is het voor jou alm helemaal opgelost?

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Twa bla staat op dit moment circa 20 ondernemers bij en de laatste weken zijn er al een stuk of vijf geholpen doordat MKB Clickservice van een vordering afzag. Ook zijn ze bezig om wanprestatie aan te tonen, bij ondernemers die al langer onder contract staan bij MKB Clickservice. Wie nieuwsgierig is, kan via pm of TwablaHL@gmail.com contact opnemen. Die is zelf niet meer actief op HL.NL.

Helaas ben ik zelf ook nog steeds niet van ze af, en Twa bla staat me bij. 

 

 

aangepast door Hans van den Bergh
Kleine taalwijziging
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Ook ik ben als startende ondernemer benaderd door MKB Clickservice.

 

Op mijn privé nummer. Wat ik na het telefoongesprek bijzonder vond aangezien alleen mijn zakelijke nummer vermeld staat bij onder andere de KvK. De volgende dag kwam de verkoper langs bij mij thuis. Mijn doel was om geïnformeerd te worden over de campagne die zij aanbieden. Tijdens het salesgesprek ben ik volledig meegenomen in het verhaal en heb ik getekend, zonder eerst de kans te krijgen het contract door te lezen. Mijn kritische vragen die ik stelde en mijn opmerkingen over 'maar voor niets gaat de zon op' (waar ik vage antwoorden op terug kreeg) hebben mij niet geholpen om NEE te kunnen zeggen. Het 'vertrouwen' dat een groot bedrijf mij niet afwijst ondanks dat ik net gestart ben en weinig geld heb en mij 'sowieso' klandizie gaat opleveren door hun werkzaamheden, heeft me over de streep getrokken. Toch blijft het niet goed voelen en nadat de verkoper is vertrokken, lees ik het contract door. De gedachtes 'wat-ben-ik-dom-geweest' en 'hoe-had-ik-hier-zo-makkelijk-in-kunnen-trappen' komen direct als ik het stuk in het contract lees waar staat dat ik na 30 dagen al dien te betalen, er 24 maanden aan vast zit en er geen bedenktijd is. Het voelde alsof het me is overkomen en ik niet als mezelf de keus maakte om te tekenen. Onzin natuurlijk! Normaal gesproken ben ik alert op zaken zwart op de kleine lettertjes, maar met de agressieve verkoop manier is het hen gelukt om mij overtuigd te krijgen. Had ik maar de reviews gelezen over dit bedrijf... Meerdere gevallen van mensen die in zee zijn gegaan met dit bedrijf en niet het product kregen waar ze op hoopten, maar wel moesten betalen.

Mooi bedacht van mij achteraf, maar er lang over nadenken heeft geen zin. Er moest een oplossing gaan komen.

Ik bel binnen een kwartier, nadat de verkoper bij mij vertrokken is, het bedrijf op en geef bij twee verschillende afdelingen aan dat ik het contract wil laten ontbinden. En ontevreden ben over de manier van verkoop en het proces waarbij er geen bedenktijd zou zijn terwijl ik direct terugbel na het verkoopgesprek. Na het telefoongesprek heb ik direct het contactformulier (een officieël klachtformulier is er niet, want je wordt doorgestuurd naar het contactformulier) ingevuld met dezelfde boodschap.

 

Dankzij dit forum heb ik mij sterk genoeg gevoelt om per mail naar alle mailadressen die mij bekend waren van het bedrijf te sturen:

- dat ik het contract wilde laten ontbinden.

- dat ik geen werkzaamheden door hen wilde laten uitvoeren.

- dat ik een klacht heb over de manier van verkoop en de manier hoe omgegaan werd met mijn persoonsgegevens. 

- dat ik mij beroep op de 3 dagen 'afkoelperiode' die zij zelf hanteren.

- dat ik mij beroep op schriftelijke bevestiging van MKB Clickservice dat zij het contract met diverse andere ondernemers wel hebben beëindigd kosteloos en finale kwijting over en weer afspreken. 

 

Met professionele hulp heb ik een opzegbrief gemaakt en aangetekend naar MKB Clickservice verstuurd en deze ook per mail naar hen verzonden. 

 

Het resultaat is nu dat ik een mail heb ontvangen waarin ze aangeven mijn contract te beëindigen kosteloos, mijn dossier te sluiten en dat ze finale kwijting verlenen. 

 

Wat helpend is geweest in mijn situatie is:

- dat ik zoveel mogelijk schriftelijk heb gereageerd en wanneer ik gebeld werd over een 'nieuw persoonlijk aanbod' (wat iedere ondernemer gegeven wordt wanneer ze aangeven helemaal geen geld te hebben) dit aanbod per mail wilde ontvangen om te kunnen beslissen. 

- dat ik binnen 3 dagen telefonisch en per mail gereageerd heb en meermaals heb aangegeven dat ik het contract wilde laten ontbinden.

- dat ik een opzegbrief aangetekend en per mail heb gestuurd binnen 3 dagen.

- dat ik op de hoogte was van hun afkoelperiode van 3 dagen, dat zij bij andere ondernemers het contract hebben laten ontbinden met finale kwijting over en weer en dat zij eerder onder de bedrijfsnaam Proximedia werkzaam waren waar veel ondernemers klachten over hadden. Tijdens een telefoongesprek en in het mailcontact heb ik deze 'weetjes' meermaals benoemd. 

- dat ik hulp heb gekregen van een professional die op dit forum diverse informatie deelt en veel af weet van de werkwijze van dit bedrijf. 

 

Weet dat de campagnes die zij aanbieden en het aanbod wat ze doen wanneer je aangeeft ontevreden te zijn, niet speciaal zijn om zo met je 'mee te denken' zodat je een tevreden klant blijft . Iedere ondernemer die door hen benaderd wordt, ontvangt dit aanbod en op internet en dit forum is te lezen hoe ondernemers de geleverde service hebben ervaren. 

 

Bedankt voor de mogelijkheid om van jullie te leren. Door schade en schande wijzer geworden...

 

aangepast door Hans van den Bergh
Samengevoegd met verzameltopic
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

bedrijf click service 
 

Ik ben zelf ook een gedupeerde. 
Na tekenen gelijk gezegd dat het niet goed voelt of ik nog terug kon. Het kwam er op neer van niet en hij was weg.

Ik heb gelijk hoofdkantoor gebeld en situaties uitgelegd heb meerdere belletjes gedaan. 
Ook terug gebeld en hij vertelde letterlijk dat het een babbel truc is en eenmaal je handtekening gezet hebt en niet meer terug kan. 
Hij dreigt dat ik alles in 1 keer moet betalen als ik het wil ontbinden en ze hebben nog helemaal niks voor me gedaan! 
aangetekende brief gestuurd en via de mail. 
Ik stop niet met bellen met dit bedrijf als ze mijn contract niet gaan ontbinden.  
Ik hoop zo dat het gaat lukken.

 

groetjes 


 

 

aangepast door Jeltje22
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Hele weekend in de stres gezeten maar heb vanmorgen eindelijk de mail ontvangen contract ontbinding! 
 

Gelijk gaan bellen na contract want met contract tekenen kom je eigenlijk niet het contract te lezen na de tijd pas. 
Mail gestuurd en via hier tipt opgevolgd. 
Aangeven dat ze geen enkel werk voor mij hoeven te doen. 
aangetekende brief en mail gedaan. 

Bedankt voor de tips hier! 
ik heb mijn lesje zeker geleerd! 


 

aangepast door Jeltje22
Link naar reactie
  • 0

Bij mij reageren ze niet meer op email 

Alsnik morgen in de pauze gelegenheid heb on te bellen ga ik bellen.

Want ze blijven geld afschrijven van mijn privé rekening ipv zakelijke rekening en hebben nog helemaal niets voor me gedaan. Nadat ik gevraagd had om contact ontbinding ben ik idd gebeld met dat alles in 1x betaald moet worden ( wat ik niet heb) En dat niet kan. Terwijl ik vanaf dag 1 al wilde cancellen.

Ik blijf ze benaderen.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

MKB Clickservice houdt er oneerlijke handelspraktijken op na!

 

HULPVRAAG:  WAT KUNNEN WE NOG MEER DOEN OM EEN JONGE ONDERNEMER TE HELPEN?

 

Context

Een jonge ondernemer, die bij mij thuis aan het werk was kreeg een telefoontje van MKB Clickservice met het aanbod : "We hebben zeer beperkt budget gekregen om een paar jonge ondernemers te helpen. Je krijgt van ons dan ook geheel gratis een website waarbij je meer leads kan genereren en dus inkomsten. Het gesprek is geheel vrijblijvend en je zit nergens aan vast, want immers volledig gratis en exclusief voor een paar ondernemers."

 

Ik vertelde hem direct even met mij te schakelen na het gesprek en niets te tekenen, zonder de overeenkomst/c.q. voorwaarden gelezen te hebben. Daar zit namelijk altijd iets achter. Abonnement oid en dat mag niet conform de wet en Autoriteit Consument en Markt (ACM). Na het gesprek, op een terras in Haarlem, diende hij direct een overeenkomst te tekenen anders gaat het aanbod over en naar iemand anders. Ook mocht hij de overeenkomst niet meenemen om rustig door te lezen of is hij gewezen op een afkoelingsperiode van 3 dagen (staat ook nergens in het contract/overeenkomst). Helaas is hij onder de agressieve verkoop en druk toch bezweken en heeft hij onder druk toch getekend. Nu ben ik geen jurist maar wij hebben het volgende gedaan en alle tips en hulp van jullie is welkom om deze jonge hardwerkende ondernemer te helpen:

 

1. direct de dag erna een aangetekende brief gestuurd met verzoek tot herroeping. Verzonden naar MKB ClickService, Middenweg 23, 3401 MB te IJsselstein en naar het adres op de website, Zonnebaan 39, 3542 EB te Utrecht. Geen reactie gehad en mail achteraan gestuurd. Mail ontvangen "u heeft getekend dus eigen schuld". Op verzoek om schriftelijk de herroeping te mogen ontvangen werd de hoorn op de haak gegooid.

 

2. Gisteren nogmaals een mail gestuurd (vandaag gaat er weer de aangetekende brieven uit) en gewezen op de oneerlijke handelspraktijken. ACM is normaliter voor de consument maar geldt ook voor kleine ondernemers zoals  ZZPers als er  onredelijke bepalingen in de overeenkomst staan. Welke oneerlijke, misleidende  handelspraktijken of verboden bepalingen zijn we in de overeenkomst tegen gekomen en zijn strijdig ? Onderstaande punten hebben we in de mail en brief opgenomen met verzoek tot vernietiging van het contract:

 

a. Geen recht op verzet geboden (geen klant geweest de laatste 3 jaar of huidig klant). Als er toch kosten aan zouden zitten dan was deze jonge ondernemer nooit ingegaan op de afspraak.

b. Tijdens telefonisch gesprek om afspraak te maken iets "gratis" noemen maar er zit toch een verkoop of abonnement aan. In de Ovk van MKB Clickservice staat dat er wel degelijk instapkosten/dossierkosten/kosten voor maken van een website staan. Dit is verboden. Iets gratis moet gratis zijn zonder tegenprestatie of abonnement.

c. Agressieve verkoopmethoden en geen tijd geven om het contract mee te nemen en door te lezen. Abonnee onder druk zetten en misbruik  maken van zijn nog kwetsbare positie als jonge ondernemer.

d. Bedenktijd en afkoelingsperiode wordt niet benoemd of doorgesproken.

e. MKB Clickservice beroept zich op een B2B contract, echter lees ik dat niet zo hard in de overeenkomst dat dit ook zo is.

f. geen bevestiging na de koop, per mail of post, met de gemaakte afspraken

g. In artikel 6 van hun overeenkomst geven zij aan "dat alle geschillen, betwistingen uitdrukkelijk via de rechtbanken van Utrecht of woonplaats van gedaagde partij dienen plaats te vinden". In de wet (site ACM) staat een zwarte lijst met bepalingen die altijd onredelijk zijn, waarvan artikel 6 van hun ovk dus onderdeel vanuit maakt.

h. In  artikel 8.4 stellen zij dat zonder opzegging, via aangetekende brief te weten 3 maanden voor de einddatum van de overeenkomst, deze stilzwijgend wordt verlengd. In de wet staat een zwarte lijst met bepalingen die altijd onredelijk zijn, waarvan artikel 8.4 van hun artikel onderdeel vanuit maakt.

g. Overeenkomsten komen niet overeen, verkeerde kosten staan bij de verkeerde diensten, verkoper heeft bij de abonnee nog handmatig wijzigingen aangebracht.

 

Bovenstaande punten worden vandaag, aanvullend op de mail (gisteren), weer aangetekend verstuurd naar de 2 adressen van MKB Clickservice.

 

Nogmaals, ik ben geen jurist dus alle juridische hulp en tips zijn welkom. Wat kunnen wij nog meer doen?

 

Heel veel dank alvast!

Twannie!

aangepast door Twannie
aanvulling
Link naar reactie
  • 3
(aangepast)

Vraag nooit om ontbinding van een contract want daarin bevestig je alleen maar dat er een contract tot stand is gekomen maar bestrijd de totstandkoming van een contract op grond van misleiding, onredelijke bepalingen en verdere argumenten die je denkt te hebben. Zoek ook eens naar de rechtszaken tegen MKB Clickservice waarin ze veroordeeld worden. Daar vind je beslist nuttige informatie en argumenten. 

 

aangepast door Hans van den Bergh
tikfoutje

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, ChinaTradeConsult zei:

Vraag nooit om ontbinding van een contract want daarin bevestig je alleen maar dat er een contract tot stand is gekomen maar bestrijd de totstandkoming van een contract op grond van misleiding, onredelijke bepalingen en verdere argumenten

Precies +1

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Hee, ik ben vandaag ook gedupeerd. Ik heb zojuist deze mail gestuurd en een aangetekende brief gestuurd. nu afwachten... Iemand nog tips?

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik u nogmaals laten weten dat ik mijn contract met MKB Clickservice wil laten ontbinden met onmiddellijke ingang. Ik wil dat u geen werkzaamheden voor mij gaat uitvoeren.

Ik ben niet tevreden over jullie manier van verkoop en ben daarmee overvallen.

Daarnaast wil ik u eraan herinneren dat MKB Clickservice zelf een 'afkoelperiode' van drie dagen hanteert. Ik wil graag gebruik maken van deze afkoelperiode en het contract onmiddellijk beëindigen, zoals ik dat rechtmatig mag doen.

Tenslotte wil ik mij beroepen op schriftelijke bevestiging dat MKB Clickservice soortgelijke contracten met andere ondernemers kosteloos heeft beëindigd en dat er sprake is van finale kwijting over en weer. Ik verwacht dat u dit ook voor mijn situatie zult honoreren.

Ik verzoek u vriendelijk om mijn opzegging zo spoedig mogelijk te bevestigen en om alle verdere communicatie met mij te staken. Ik ben bereid om alle materialen of informatie die u in uw bezit heeft, terug te sturen.

Ik zie uw bevestiging van deze opzegging en de schriftelijke bevestiging van de beëindiging van het contract met interesse tegemoet.

Met vriendelijke groet,

 

Maurice Claes

Link naar reactie
  • 1
59 minuten geleden, quero123 zei:

Hee, ik ben vandaag ook gedupeerd. Ik heb zojuist deze mail gestuurd en een aangetekende brief gestuurd. nu afwachten... Iemand nog tips?

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik u nogmaals laten weten dat ik mijn contract met MKB Clickservice wil laten ontbinden met onmiddellijke ingang. 

Ik kan het blijkbaar niet vaak genoeg herhalen: Als je schrijft dat je het contract wilt ontbinden, erken je dat je een contract afgesloten hebt.

 

"UwJurist" heeft op 21 oktober in de post "Overeenkomst met Vind-uw-bedrijf" geschreven wat je nu onmiddellijk moet doen.

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nu contact met twabla die mij verder helpt in het proces. 

Ik heb een telefoontje van clickservice mkb gehad, dat ze mij korting wilden bieden. Ik ben hier niet op in gegaan en volgehouden dat ik het contract wilden laten vernietigen.

 

Verder nog niets van ze vernomen. Ik blijf dagelijks mailen en vraag om schriftelijke bevestiging.

 

Tot nu toe nog geen gehoor

Link naar reactie
  • 0
On 10/10/2023 at 20:56, Lonnekep said:

Bij mij reageren ze niet meer op email 

Alsnik morgen in de pauze gelegenheid heb on te bellen ga ik bellen.

Want ze blijven geld afschrijven van mijn privé rekening ipv zakelijke rekening en hebben nog helemaal niets voor me gedaan. Nadat ik gevraagd had om contact ontbinding ben ik idd gebeld met dat alles in 1x betaald moet worden ( wat ik niet heb) En dat niet kan. Terwijl ik vanaf dag 1 al wilde cancellen.

Ik blijf ze benaderen.

Hoe is dit afgelopen?

 

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag,

 

Mijn man is helaas gister ook in hun verkoop praatje getrapt. Wat kunnen we nu het beste doen ik lees wel dat het mensen lukt om het te ontbinden. 

Als je hun belt zeggen ze dat je korting kunt krijgen maar het is niet mogelijk om te ontbinden. Graag zou ik hulp willen.

Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, annedewit zei:

Goedemiddag,

 

Mijn man is helaas gister ook in hun verkoop praatje getrapt. Wat kunnen we nu het beste doen ik lees wel dat het mensen lukt om het te ontbinden. 

Als je hun belt zeggen ze dat je korting kunt krijgen maar het is niet mogelijk om te ontbinden. Graag zou ik hulp willen.

 

Welkom op HL 

 

Lees e.e.a. goed terug in dit topic voor tips, bijvoorbeeld eentje die ook recent bij Radar behandeld is: als jouw man op hun initiatief gebeld is, dan valt het onder acquisitiefraude en is er geen sprake van een rechtsgeldige overeenkomst. Dus nóóit erkennen dat er sprake is van een overeenkomst (die dan ontbonden zou moeten worden), maar van acquisitiefraude, dus daarom een beroep op nietigheid en niét betalen!

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Hallo mensen van higherlevel, hetzelfde is mij gister avond ook gebeurd, en je raad het al getekend. Mooie praatjes maar op diezelfde avond voelde ik al dat er iets niet in de haak was, heb de desbetreffende persoon die bij mij thuis was gebeld en proberen de overeenkomst te ontbinden, die zei dat hij het direct gaat regelen, waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren natuurlijk, onder het interview voordat ik ging tekenen vroeg ik de persoon of ik hier dan gelijk aan vast zat en of ik me nog kon bedenken, er werd ja geknikt dus tekende ik braaf, alhoewel ik niet van hun diensten gebruik wilde maken dom dom.

nu heb ik inmiddels contact gehad met het hoofdkantoor en aangetekende brief gestuurd, tot nog geen resultaat.

wat kan ik hier nog aan doen?

 

Link naar reactie
  • 0

ik kijk mee ik ben ook heel benieuwd wij hebben ook een getekende brief gestuurd en mail. Wat had u er in gezet?

2 uur geleden, Muisknop zei:

Hallo mensen van higherlevel, hetzelfde is mij gister avond ook gebeurd, en je raad het al getekend. Mooie praatjes maar op diezelfde avond voelde ik al dat er iets niet in de haak was, heb de desbetreffende persoon die bij mij thuis was gebeld en proberen de overeenkomst te ontbinden, die zei dat hij het direct gaat regelen, waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren natuurlijk, onder het interview voordat ik ging tekenen vroeg ik de persoon of ik hier dan gelijk aan vast zat en of ik me nog kon bedenken, er werd ja geknikt dus tekende ik braaf, alhoewel ik niet van hun diensten gebruik wilde maken dom dom.

nu heb ik inmiddels contact gehad met het hoofdkantoor en aangetekende brief gestuurd, tot nog geen resultaat.

wat kan ik hier nog aan doen?

 

ik kijk mee wij hebben ook een getekende brief gestuurd en mail. Wat had u er in gezet? misschien kunnen we wat van elkaar opsteken. 

Link naar reactie
  • 0
4 uur geleden, Muisknop zei:

proberen de overeenkomst te ontbinden

Je moet volhouden dat er géén overeenkomst is en er derhalve niets te ontbinden is, maar nietigheid inroepen! Lees alle adviezen in dit topic terug!

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Met alle respect voor Radar en hun goede werk qua het zichtbaar maken van dit probleem: 

Ik wil toch even waarschuwen voor de door hen aangehaalde "strategie" om te roepen dat er sprake is van acquisitiefraude en dat er daardoor geen overeenkomst kan bestaan.

 

Vanuit ons aller TwaBla bereikte mij dit bericht dat ik jullie niet wil onthouden:

Quote

 

Ik heb de 130+ uitspraken in zaken van/tegen Proximedia die gepubliceerd zijn op Rechtspraak doorgenomen en samengevat op het forum van Tros Radar. De redactie van dat programma weet niet eens meer dat ze zelf doelwit zijn geweest van zo'n rechtszaak. Ze beseffen ook niet echt dat deze scam al bijna 25 jaar bestaat.

 

Wanneer je al die uitspraken leest, besef je dat kantonrechters korte metten maken met ondernemers die zich beroepen op dwaling (misleiding, acquisitiefraude). Een getekende overeenkomst is dwingend bewijs, dus wat er allemaal beweerd wordt is niet van belang. De ondernemer die zich niet goed verdedigt moet de volle mep betalen en met een beetje pech ook nog eens hoge kosten.

De adviezen die nu in het HL-topic over MKB Clickservice worden gegeven, zetten ondernemers helaas helemaal op het verkeerde been. Een getekend document is (hoe je het ook wendt of keert) een overeenkomst. Dat die overeenkomst tot stand is gekomen als gevolg van cold calling - een inbreuk op de Telecomwet - is weliswaar een relevante bijzaak, maar geen bewijs van acquisitiefraude. Tros Radar kan experts en juristen stevige uitspraken laten doen in de uitzending, maar die gaan niet mee naar de rechter. Ik spreek de lieve naïeve slachtoffers die eerst door Proximedia genept worden en daarna door de kantonrechter veroordeeld worden omdat ze plotseling hun betalingen staakten, op grond van verkeerd advies.

 

Ondertussen krijg ik tientallen ondernemers vrij door tegenbluf > een beroep op die bedenktijd is ook een babbeltruc. Ze beloven vrijwel allemaal mee te gaan in 'een bus naar de rechter' om te getuigen dat Proximedia die bedenktijd in praktijk nog steeds hanteert. We wijzen Proximedia er ook op dat het Hof in enkele zaken de schadevergoeding / opzegboete gematigd heeft, omdat er nog geen werkzaamheden zijn uitgevoerd. Redelijkheid en billijkheid! Daardoor durven ze niet meer naar de rechter...

 

De tegenbluf werkt niet wanneer ze al wel werk hebben uitgevoerd. Dan wacht de moeizame weg van wanprestatie.

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.