Goedemorgen, hele vreemde vraag, vreemd probleem. Heb op het forum en op Google gezocht maar kan nergens terugvinden dat iemand anders een soortgelijk probleem heeft.
Het gaat om SnelStart, boeknummers. Staat al dik 7 jaar op automatisch. Gaat altijd goed. Op een bepaalde dag eindig ik met boeknummer 156. Logischerwijs zou ik de eerstvolgende keer meet boeknummer 157 starten.
Echter, dit bleek 1277 te zijn. Nogal een aardige sprong. Uiteraard check of boekjaar goed stond. SnelStart opnieuw opgestart. Vervolgens pc opnieuw opgestart. Allemaal geen verandering. Even gelaten voor wat het is.
Volgende dag fris begonnen. Helaas, nog steeds hetzelfde probleem.
Wie heeft e.d. eerder gehad en weet hoe dit op te lossen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dons1992
dons1992
Goedemorgen, hele vreemde vraag, vreemd probleem. Heb op het forum en op Google gezocht maar kan nergens terugvinden dat iemand anders een soortgelijk probleem heeft.
Het gaat om SnelStart, boeknummers. Staat al dik 7 jaar op automatisch. Gaat altijd goed. Op een bepaalde dag eindig ik met boeknummer 156. Logischerwijs zou ik de eerstvolgende keer meet boeknummer 157 starten.
Echter, dit bleek 1277 te zijn. Nogal een aardige sprong. Uiteraard check of boekjaar goed stond. SnelStart opnieuw opgestart. Vervolgens pc opnieuw opgestart. Allemaal geen verandering. Even gelaten voor wat het is.
Volgende dag fris begonnen. Helaas, nog steeds hetzelfde probleem.
Wie heeft e.d. eerder gehad en weet hoe dit op te lossen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76188-snelstart-boeknummers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag