Ten eerste ben ik blij dat er zo'n forum bestaat. Ik heb het ondernemerschap altijd zeer interessant gevonden. Ik zie het ook als een van de enige 'uitwegen' naar een financieel vrij bestaan. Dit hoop ik te realiseren.
Over mezelf. Ik ben een 23 jaar oude man. Ik heb zojuist mijn hbo-verpleegkundige op zak. Tijdens mijn opleiding heb ik een jaar gewerkt als wijkverpleegkundige in opleiding. Naast dat het een leerzame periode was heb ik er ook door beseffen dat de zorgvraag in Nederland zeer sterk zal blijven stijgen (door vergrijzing) en de vraag naar thuiszorg ook. Het is een sector waarin nog veel moet innoveren, zeker in het digitale gedeelte. Ik zie nog veel mogelijkheden in zorgtechnologie. Ook in het werven van clienten door middel van social media.
Ik heb voor nu voornemens om een thuiszorg bureau op te starten. Het zou een bureau zijn die zich richt op huishoudelijke verzorging, verpleegkundige zorg, en persoonlijke verzorging.
Uitgevoerd:
Ik heb sinds 2019 al een eenmanszaak bij de KVK, ik wil dit om te zetten naar een BV voor deze organisatie.
ik voorzie geen problemen met het maken van een website en de juiste branding omdat dit zelf een hobby van mij is
Ik zit nog met een aantal vragen en zou graag advies willen van andere zorgprofessionals die dezelfde stap hebben gezet of die kennis hebben van de thuiszorgsector.
Is het opstarten van een thuiszorgorganisatie wel de way to go als het gaat om zo veel mogelijk inkomsten genereren?
Hoe was jullie ervaring met het verkrijgen van een WTZi-toelating?
Is het opstarten van dit bedrijf mogelijk zonder al te veel kapitaal?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
timall
timall
Hallo allen,
Ten eerste ben ik blij dat er zo'n forum bestaat. Ik heb het ondernemerschap altijd zeer interessant gevonden. Ik zie het ook als een van de enige 'uitwegen' naar een financieel vrij bestaan. Dit hoop ik te realiseren.
Over mezelf. Ik ben een 23 jaar oude man. Ik heb zojuist mijn hbo-verpleegkundige op zak. Tijdens mijn opleiding heb ik een jaar gewerkt als wijkverpleegkundige in opleiding. Naast dat het een leerzame periode was heb ik er ook door beseffen dat de zorgvraag in Nederland zeer sterk zal blijven stijgen (door vergrijzing) en de vraag naar thuiszorg ook. Het is een sector waarin nog veel moet innoveren, zeker in het digitale gedeelte. Ik zie nog veel mogelijkheden in zorgtechnologie. Ook in het werven van clienten door middel van social media.
Ik heb voor nu voornemens om een thuiszorg bureau op te starten. Het zou een bureau zijn die zich richt op huishoudelijke verzorging, verpleegkundige zorg, en persoonlijke verzorging.
Uitgevoerd:
Ik zit nog met een aantal vragen en zou graag advies willen van andere zorgprofessionals die dezelfde stap hebben gezet of die kennis hebben van de thuiszorgsector.
Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76605-net-gediplomeerd-in-de-zorg-ambities-om-lucratief-zorgbureau-te-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen