* plc opgericht in Ethiopia met een aandeelhouder naar Ethiopisch recht( weinig verschil met NL)
* partner voorziet geld, ik werk en elke maand draag ik 2500 € bij tot ik 30% aandelen verworven heb.
* is opgemaakt door een onderlinge afspraak ( contract) op papier
* 11 jaar later, vraag ik een stand van zaken. Alles is bijgehouden via een werkboek.
* hij geeft steeds redenen aan maar heb geen juist beeld omdat hij mondeling beloofd heeft dat het bedrag 2500 € moet geindexeerd worden mbt inflatie,...
* kan ik mijn geld terug eisen als ik gewoon afzie van mijn beloofde aandelen
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
frederik de witte
frederik de witte
* plc opgericht in Ethiopia met een aandeelhouder naar Ethiopisch recht( weinig verschil met NL)
* partner voorziet geld, ik werk en elke maand draag ik 2500 € bij tot ik 30% aandelen verworven heb.
* is opgemaakt door een onderlinge afspraak ( contract) op papier
* 11 jaar later, vraag ik een stand van zaken. Alles is bijgehouden via een werkboek.
* hij geeft steeds redenen aan maar heb geen juist beeld omdat hij mondeling beloofd heeft dat het bedrag 2500 € moet geindexeerd worden mbt inflatie,...
* kan ik mijn geld terug eisen als ik gewoon afzie van mijn beloofde aandelen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76763-kan-ik-geld-terug-vragen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen