Poll  

10 leden hebben gestemd

Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0
46 minuten geleden, Higherlevel zei:

Hoe beïnvloedt de politieke situatie jullie onderneming en het MKB in het algemeen?

Helaas is die invloed er nauwelijks, omdat we in NL al (te) lang te maken hebben met opvolgende kabinetten die in staat zijn langjarig beleid te maken en uit te voeren. 

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

• 2
30 minuten geleden, StevenK zei:

Helaas is die invloed er nauwelijks, omdat we in NL al (te) lang te maken hebben met opvolgende kabinetten die in staat zijn langjarig beleid te maken en uit te voeren. 

Ik neem aan dat je bedoelt: niet in staat zijn....

• 1

Ik kan me geen kabinet meer herinneren dat het termijn heeft volbracht.
Als ik het me goed herinner was Rutte 2 de laatste die het wel lukte. En volgens mij was het daarvoor de paarse kabinetten die het wel gelukt was.
Voor zover ik het weet vallen er meer kabinetten dan dat er lukken. En gezien het succesvolle ondernemersklimaat in Nederland, denk ik niet dat dit vallen er iets aan gaat veranderen. Vooral omdat iedereen het al zag aankomen.

• 0

De 

Op 5-6-2025 om 15:22, StevenK zei:

Geheel mee eens … 

De handel en wandel met de Overheid is als schaken … je moet meerdere zetten vooruit denken.

De val van het laatste Kabinet ging niet over het waarom, maar over het wanneer … in hoge mate voorspelbaar dus.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

• 1

Het voortijdig ontsporen van kabinetten zorgt ook voor een vorm van stabiliteit… nieuwe wetten kunnen niet worden aangenomen, zodat de ouden blijven bestaan. Niet een vorm van stabiliteit die je wenst, maar toch …

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar