Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Domé
Hallo,
Het gebeurt wel dat klanten een type fout maken in hun email adres waardoor onze email met track and trace link niet aankomt bij de klant.
Vaak zijn dit klanten op leeftijd, en niet kundig met hedendaagse communicatie.
In ons systeem zien wij dan dat het pakje op een pickup point blijft liggen en sturen de klant een mail dat het pakje op een pickup point ligt en binnen 7 dagen afgehaald dient te worden.
We verzoeken ook om op deze mail te reageren om te weten dat de klant het bericht heeft gelezen.
99% reageert helemaal niet en meestal wordt het pakje alsnog opgehaald.
Maar soms komt het pakje ook terug.
Dit kan zijn omdat de klant heeft besloten om de levering niet te gaan ontvangen, maar daar dan niet over communiceert, of gewoon weg niet wist dat het pakje op het pickup point lag.
Wie is er nu verantwoordelijk voor onze kosten van het verzenden van het pakje als deze dus niet wordt opgehaald?
En als de klant uiteindelijk contact opneemt met de vraag waar het pakje blijft, wie dient dan deze 2e keer verzendkosten te betalen?