Vandaag van een belasting inspecteur gehoord, voor mij nieuw en wellicht ook voor anderen. Op het moment dat men een kantoor aan huis heeft zonder aparte entree zijn al de spullen die erin staan ook niet op te voeren als bedrijfskosten. Dit ondanks dat je deze nodig hebt voor de uitoefening van je bedrijf. Deze regel zou vanaf 2006 gelden??!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Adinda
Adinda
Ten informatie;
Vandaag van een belasting inspecteur gehoord, voor mij nieuw en wellicht ook voor anderen. Op het moment dat men een kantoor aan huis heeft zonder aparte entree zijn al de spullen die erin staan ook niet op te voeren als bedrijfskosten. Dit ondanks dat je deze nodig hebt voor de uitoefening van je bedrijf. Deze regel zou vanaf 2006 gelden??!
Het is maar dat men het weet!
[titel toegespitst - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7919-nieuwe-regel-belastingdienst-kantoor-aan-huis/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
58 antwoorden op deze vraag