Lang geleden dat ik hier wat postte, maar goed, het moet er dan toch maar weer eens van komen.
Ik ben bezig met het optuigen van een internationaal bedrijf met vestigingen in Nederland, UK en US (en meer in de pijplijn) en heb hiervoor een financieel pakket nodig.
We hebben inmiddels een blik geworpen op Navision, maar dat blijkt niet echt aan onze wensen te voldoen.
Heeft er iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken als ik het volgende lijstje van requirements opsom?
- internationaal georienteerd
- mogelijkheid tot administreren financiele transacties lokale entiteiten
- mogelijkheid tot consolidatie voor totale bedrijf
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Alef Arendsen
Alef Arendsen
Lang geleden dat ik hier wat postte, maar goed, het moet er dan toch maar weer eens van komen.
Ik ben bezig met het optuigen van een internationaal bedrijf met vestigingen in Nederland, UK en US (en meer in de pijplijn) en heb hiervoor een financieel pakket nodig.
We hebben inmiddels een blik geworpen op Navision, maar dat blijkt niet echt aan onze wensen te voldoen.
Heeft er iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken als ik het volgende lijstje van requirements opsom?
- internationaal georienteerd
- mogelijkheid tot administreren financiele transacties lokale entiteiten
- mogelijkheid tot consolidatie voor totale bedrijf
- web-based
thanx!
alef
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8126-online-financieel-pakket-voor-internationaal-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag