Ga naar inhoud

Over Higherlevel.nl: Enquete op de voorpagina?

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Beste leden en bezoekers van Higherlevel.nl, graag vragen wij je aandacht voor het volgende.

De kwaliteit van Higherlevel.nl is een continu aandachtspunt. Om inzicht te krijgen in wat de waarde van Higherlevel.nl voor startende en innovatieve ondernemers is en welke ideeën en wensen zij hebben, verzoeken we alle bezoekers - leden, niet-leden, bezoekers die hier al jaren komen én iedereen die er vandaag voor het eerst is - mee te doen aan een online gebruikersonderzoek. Het kost maximaal vijf minuten, en je helpt ons er enorm mee.

Zo krijgen we inzicht in wat Higerlevel.nl teweeg heeft gebracht en kan het forum ondernemers in de toekomst nog beter van dienst zijn. Je vindt de vragenlijst op de eerste pagina van Higherlevel.nl.

Alvast hartelijk dank voor je tijd en je mening, die er mede voor zorgen dat Higherlevel.nl een virtuele ontmoetingsplaats is en blijft waar ondernemers elkaar ondersteuning bieden.

Featured Replies

Geplaatst:

Victor

Heb het zojuist ingevuld. Ben benieuwd wat de resultaten zijn.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Wel jammer dat die niet weggaat als je hem hebt ingevuld....nou heb ik elke keer de neiging om hem nog een keer in te vullen... ;D

Geplaatst:

Victor

huh? Bij mij is het weg. Kennelijk willen ze mijn mening niet 2x horen. ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

Ilja van Roon

ook net ingevuld en ook bij mij komt de enquete terug als ik weer op HL kom (ja, ik heb cookies aan)

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

sja123

Je ontvangt de enquete ook op je email.

Dus nog een keer invullen

;D

Geplaatst:

Jeroen Bakker

• Auteur

Dit kan te maken hebben met de browser waarmee jullie surfen. We hebben het goed getest op FF, Opera en IE e.d., maar niet in de Avant Browser of op de Mac, daar zou het aan kunnen liggen.

Zouden jullie eens willen testen of hij, als je hem één keer hebt ingevuld en je de volgende keer de 'Nee ik wil niet meedoen'-optie doet, dan wel weg is?

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Ik krijg hem nu ook weer te zien. Ik zal eens even kijken of hij nu weg blijft wanneer ik "Nee" kies.

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Yep, blijft nu netjes weg

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

Dirk-Pieter van Walsum

net ingevuld =)

bij mij werkte de 'terugblader functie' niet

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Geplaatst:

willemj

Ik heb net op de site gekozen voor 'niet nu maar herinner me later'. Als ik nu de link in de e-mail volg dan kom ik gewoon uit op de homepage van Higherlevel ???

Bleek dat HL al open stond, als ik alle browsers afsluit en dan de link in de mail volg krijg ik de vraag op de homepage of ik hem in wil vullen.

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Heb nu inderdaad op nee gedrukt en nu blijft hij wel weg... ???

Geplaatst:

Chris-Geus

Door omstandigheden ben ik lang niet meer op Higherlevel aanwezig geweest. Door deze enquete ben weer terug en is mijn mening die ik in de enquete naar voren bracht eigenlijk verandert.

Kan ik hem alsnog invullen.

MVG

Chris

Geplaatst:

Chris-Geus

Ik heb de enquete al opnieuw overgedaan. :) :)

Geplaatst:

Ewout Wolff

Bij mij ging hij goed, ook terugbladeren.

Geplaatst:

nonex.nl

Hey: jullie zijn admins: als je op pagina 1 invult dat je admin bent krijg je de mededeling dat je niet tot de doelgroep behoort en niet mee mag doen. Foei! ;)

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Dat hebben ze dan na mij veranderd? Ik heb netjes ingevuld dat ik admin ben en mocht toch meedoen hoor. Misschien mag jij gewoon niet meedoen nonex... ;D

Geplaatst:

Ewout Wolff

Ja, hetzelfde !

Ha, maar we hebben Mira gelukkig goed geintstrueerd : "Mira, hoe voorkomen we dat Nonex zijn mening doorkomt in de resultaten ?! Het zou vreselijk embarrassing zijn als zijn ideeen doordringen tot de leden !"

Zij was bereid ons te helpen en de rest....is history

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Ja precies, nonex staat bekend om zijn extreem-midden mening... ;D Die moeten we absoluut niet uit laten lekken.... :-X

Geplaatst:

nonex.nl

Snif. Ik mag ook NOOIT meespelen! :'(

Geplaatst:

nonex.nl

Ik heb lekker uitgelogd en als 'gast' de questionnaire ingevuld. Naaanananana!

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Tsssss....... :o...we hebben je IP-nummer mannetje!! :P

Geplaatst:

Nils de Witte

Ik heb hem nou 4x ingevult, hij blijft maar terugkomen ::) Kan die niet weg als je klaar bent?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

Ewout Wolff

...als je nou eens een stok weggooit - kijken of hij dan wegblijft ?

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Als het goed is moet je gewoon nee invullen, dan blijft ie weg...tenminste, dat deed ie bij mij wel! :)

Geplaatst:

Nils de Witte

Zelfs als je "nee" invult begint tie te zeuren over "waaron niet :P"

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.