Ga naar inhoud

Higherlevelborrel 7 april!

Geplaatst:

nonex.nl

De Higherlevelborrel in Amersfoort was erg gezellig, en de volgende prikken we alweer: de eerste vrijdag van april: 7 april.

Lokatie: is Den Haag aan de beurt of zoeken we Amsterdam weer op? Suggestie: fifteen: goed eten, en een ruim podium met bar en lounge waar goed geborreld kan worden.

Parkeergelegenheid in de buurt voor schappelijk tarief. CS dichtbij.

En voor de vroeg vogels: eten uit Jamies kitchen!

opening20fifteen20072.thumb.jpg.b1342bcfd90f291b2f16834a19671db0.jpg

Featured Replies

Geplaatst:

nonex.nl

• Auteur

En nu staat ie ook in de Higherlevelagenda, maar ook al in de jouwe?

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Kan je er ook aan karaoke doen? Ik wil bepaalde HL-leden wel eens zien na een paar biertjes... ;D

Kon die niet op 6 april, dan ben ik toch al Amsterdam... ;). Hij staat in de agenda!

En kom op mensen, ik wil ook wel eens wat nieuwe gezichten zien...en waar zijn de dames onderneemsters elke keer?

Geplaatst:

Nico Schouten

En kom op mensen, ik wil ook wel eens wat nieuwe gezichten zien...en waar zijn de dames onderneemsters elke keer?

De vrouwelijke ondernemers zouden vooral netwerkgericht te werk gaan, misschien zijn ze toch minder ondernemend dan ze zichzelf voorhouden ? (pun intended)

Geplaatst:

Christine

Hard aan het werk.

En ik ben al een keer geweest, in Amsterdam. Als het 7 april in Amsterdam is kom ik weer, als ik tenminste niet anderhalf uur hoef te staan, na een dag hard werken.

dagdag

Christine

Geplaatst:

nonex.nl

• Auteur

In Fifteen kun je heerlijk onderuitzakken! (en het is er geen herrie, zoals we nu iedere keer in de kroeg na tienen merken.)

Geplaatst:

Ilja van Roon

Ik zit van 1 tot en met 7 april in London voor het slotgedeelte van mijn NLP-opleiding, dus ik zal helaas niet van de partij zijn. Ok, zo krijg ik nooit mijn strippenkaart vol, maar ik zal in spirit aan de spirit gaan in de pub The Prince of Wales.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

Christine

Ik zit van 1 tot en met 7 april in London voor het slotgedeelte van mijn NLP-opleiding, dus ik zal helaas niet van de partij zijn. Ok, zo krijg ik nooit mijn strippenkaart vol, maar ik zal in spirit aan de spirit gaan in de pub The Prince of Wales.

Waarbij je vanaf afstand enige structuur in onze magie zal brengen?

dagdag

Christine

Geplaatst:

perry

als ik tenminste niet anderhalf uur hoef te staan, na een dag hard werken.

Ik ben er ook en neem mogelijk wat eters en drinkers mee. Christine ik zal hoogst persoonlijk een barkruk voor je bezet houden:-)

Cu in the Fifteen though?

Perry

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Helaas. 7 April kan ik helaas niet. De volgende keer ben ik er weer bij (in Amsterdam).

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

Marie-Renée

Lijkt me leuk om eens wat mensen van Higherlevel te ontmoeten.

Daarbij wil ik het level man/vrouw ook een beetje in balans brengen *S*.

Welke tijd is afgesproken in "Fifteen" (als de locatie al vaststaat)?

• 3 weeks later...
Geplaatst:

miss pixi

Hallo allemaal,

Ik ben al een hele tijd niet meer op dit forum geweest.

misschien word het eens tijd voor een ECHTE kennismaking

Kom graag ook een xtje op de borrel,

Hoe laat begint het feest?

Groet, jacky de Gruyter

Geplaatst:

mig

Hoi allemaal,

ben je als noobie die net lid is ook al welkom bij de borrel?

gr Michiel

Design is meer dan mooi

www.boomdesign.nl

Geplaatst:

Nico Schouten

Hoi allemaal,

ben je als noobie die net lid is ook al welkom bij de borrel?

gr Michiel

Ja absoluut !

Geplaatst:

mig

super ;D

dan ben ik erbij

Design is meer dan mooi

www.boomdesign.nl

Geplaatst:

nonex.nl

• Auteur

Jacky, Renee en Michel, natuurlijk zijn jullie welkom ;D. Iedereen is welkom, dus ikhoop dat er meer 'verse' Higherlevelaars komen!

Naar aanleiding van de vraag van Renee heb ik de borrel meteen aangemeld bij Fifteen, dus de lokatie staat vast. Ongeveer om 19.00 uur.

Vrijdag is daar een algemene 'vrijdagmiddagborrelavond', dus waarschijnlijk mengen we met wat andere borrels (visitekaartjes mee!). Ik roep hierbij de HollandInnovation-HL-ers ook op om hun Higherlevelpolo aan te trekken, dan zijn we herkenbaar!

@Perry: als je wat eters meeneemt: je kunt van tevoren reserveren voor het restaurant; de 'Trattoria' is op walk in basis voor één gangetje (bijhet restaurant wordt je op zijn Jamie Olivers' voorzien van meerdere gangen).

@Mig: Volgens mij stond Boomdesign ook op de Holland Innovation, klopt dat?

Routebeschrijving: fifteen-contacten route

foto onder :Trattoria

5EFX0429.jpg.6f11cc5c6f345bc54b45754eac058e93.jpg

Geplaatst:

Jeroen Bakker

dan ben ik erbij

Altijd leuk als er nieuwe mensen zijn! Als je hier eerst wat over jezelf wilt vertellen is dat trouwens wel handig, dan weet iedereen al een beetje wie je bent.

Geplaatst:

nonex.nl

• Auteur

*schop* ;D

Geplaatst:

mig

@Mig: Volgens mij stond Boomdesign ook op de Holland Innovation, klopt dat?

Nee ik was daar niet. Maar ik zal dus maar inhaken op het voorstellen ;D

Ik ben industrieel ontwerper en Boomdesign zit in Utrecht in een bedrijfsverzamelgebouw. Ik richt me op de product ontwikkeling waarbij ik het ontwerptraject verzorg van ideeschets tot aan productierijpe 3d tekeningen. Wat betekend dit nauw in de praktijk... Voornamelijk voor opdrachtgevers fysieke producten ontwerpen en met 2 eigen producten bezig. Onder andere gedaan: Kinderbuggy voor pretparken, dauwpuntsmeter, verrekijkerhouder.

Ik ben ook benieuwd naar de andere??

gr Michiel

Design is meer dan mooi

www.boomdesign.nl

Geplaatst:

Nils de Witte

Ik ben geen noobie, maar ga er wél bij proberen te zijn. Ik hoop dat er veel noobie's komen. want die anderen ken ik nou wel ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

nonex.nl

• Auteur

Meer noobies!

Geplaatst:

LBX

Helaas - met mr. Magic in Londen zal ik de scepter thuis moeten zwaaien.

Volgende keer ben ik er graag weer bij.

Veel plezier!

Geplaatst:

Ilja van Roon

Mr.Who?! ;D

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

nonex.nl

• Auteur

*schop*

dode link inde agenda hersteld

Geplaatst:

perry

Er komen ook wat mensen van www.aw-europe.com.

Perry

[edit 'Christine's e' toegevoegd,zie volgendbericht [/edit]

Geplaatst:

Christine

Er komen ook wat mensen van www.aw-europ.com.

Met een e erbij neem ik aan?

Ik wist niet dat dat nog bestond, AW. Heb ik ooit virtuele scholen mee gebouwd voor het BVE onderwijs.

dagdag

Christine

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.