Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NetFast.nl
NetFast.nl
Ik interreseer me al een poosje in het fenomeen "paid to surf".
Je krijgt dan een x bedrag per uur voor internetten met zon banner op je scherm. Dat principe kan er nog wel mee door...
Het gevaarlijke is het volgende... Als ik 4 mensen aanmeld krijg ik x% van hun verdiensten... En dan zeg maar 3 lagen diep...
Dat klinkt als een piramide spel in mijn oren... Of kan dit ook anders vertaald worden...
Ik heb zelf zeg maar ook een idee dat vrij overeenkomt met het "paid to surf" principe.
Kan iemand mij van informatie voorzien wanneer iets een piramide spel is of niet? (En vooral waarom het bovenstaande dat dus blijkbaar niet is...)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8576-piramidespellen-of-toch-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag