Ik loop al een tijdje met een idee en had verwacht dat deze door de tijd wel opgemerkt zou worden door televisie maatschappijen en zenders, maar nee.
Ik ga het idee hier natuurlijk niet in detail uitleggen, sorry :P
Het gaat dus om de reclames die op tv komen tussen twee programma's en vooral als onderbreking van een programma. Het idee zou moeten bereiken dat mensen geen irritatie ondervinden aan de reclame's en gewoon op de zender blijven hangen zonder te gaan zappen.
Probleem is, als ik dit aan zou brengen, wat heb ik eraan kwa inkomten? En hoe breng ik aan bij de televisie industrie.
Hoop dat jullie me wat tips kunnen geven of in het slechtste geval uit m'n droom kunnen helpen ;)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Hallo,
Ik loop al een tijdje met een idee en had verwacht dat deze door de tijd wel opgemerkt zou worden door televisie maatschappijen en zenders, maar nee.
Ik ga het idee hier natuurlijk niet in detail uitleggen, sorry :P
Het gaat dus om de reclames die op tv komen tussen twee programma's en vooral als onderbreking van een programma. Het idee zou moeten bereiken dat mensen geen irritatie ondervinden aan de reclame's en gewoon op de zender blijven hangen zonder te gaan zappen.
Probleem is, als ik dit aan zou brengen, wat heb ik eraan kwa inkomten? En hoe breng ik aan bij de televisie industrie.
Hoop dat jullie me wat tips kunnen geven of in het slechtste geval uit m'n droom kunnen helpen ;)
Groetjes, Mike
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9490-idee-voor-reclame-op-tv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag