1 oktober ben ik begonnen met een bedrijfje. Om de opstartkosten zoveel mogelijk te drukken heb ik zelf een website gebouwd. Ik realiseer me dat de pro's het zeker beter kunnen, maar dat zit er op het moment nog even niet aan. :P
Als ik kennissen, familie en relaties vraag naar hun mening over de site, vinden ze het allemaal netjes en knap gedaan etc. Maar wat is de waarde van hun mening. Uiteindelijk gaat het er alleen om of een potentiële klant ertoe aangezet wordt om contact met mij optenemen.
Persoonlijk vindt ik het belangrijk om het simpel doch duidelijk te houden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wouter69
Wouter69
Hallo,
1 oktober ben ik begonnen met een bedrijfje. Om de opstartkosten zoveel mogelijk te drukken heb ik zelf een website gebouwd. Ik realiseer me dat de pro's het zeker beter kunnen, maar dat zit er op het moment nog even niet aan. :P
Als ik kennissen, familie en relaties vraag naar hun mening over de site, vinden ze het allemaal netjes en knap gedaan etc. Maar wat is de waarde van hun mening. Uiteindelijk gaat het er alleen om of een potentiële klant ertoe aangezet wordt om contact met mij optenemen.
Persoonlijk vindt ik het belangrijk om het simpel doch duidelijk te houden.
Graag zou ik wat kritische meningen horen.
Bij voorbaad dank,
Wouter
www.valk-sfc.nl
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10036-wat-vinden-jullie-van-mijn-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
40 antwoorden op deze vraag