Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Richard Edens
Persoonlijk ben ik iemand die nog steeds de pen pakt om iets snel op papier te zetten. Om het dan vervolgens te gaan overtypen op de PC.
Dat is eigenlijk dubbel werken en niet echt productief. Nu ben ik laatst tegen een product aangelopen die de oplossing voor dit probleem bracht en ook perfect in deze rubriek past.
Het gaat hier om de Digimemo. De digimemo is een soort van kladblok / memoblok waarop je met een aangepaste pen kunt schrijven. Je schrijft op normaal papier waardoor de "schrijf ervaring" hetzelfde blijft als dat je dat normaal gesproken doet.
Alles wat je schrijft wordt digitaal opgeslagen in de digimemo en zodra je klaar bent dan kun je dat naar je computer sturen door simpel de digimemo aan te sluiten op je PC via een USB kabel. Zo kun je je geschreven teksten en tekeningen perfect in bijvoorbeeld een tekstverwerker plaatsen. En kun je dat dan weer voor andere doeleinden gebruiken.
Een ontzettend handig apparaat, ik moet zeggen ik kan niet meer zonder kan. Zeker iets voor mensen die op pad zijn naar klanten, of voor alledaags gebruik. Al hoewel dit forum alles behalve reclame moet zijn voor producten, kon ik het niet aan iedereen voorbij laten gaan.
Omdat het iets echt vernieuwends is.
Kijk PDA's met pennen en OCR software bestaan al. Maar de Digimemo werkt op de ouderwetse manier en voelt precies aan zoals het altijd al is om te werken met papier. Dat is wat mensen missen met PDA's en werken met een pen op een beeldscherm, dat kan nooit zo accuraat zijn als werken met pen en papier. Bovendien is de OCR software die bijgeleverd wordt met de Digimemo van een ongekende nauwkeurigheid.
Wil je meer weten over dit product ga dan naar www.spammerdespam.nl.
Een toppertje!