Over twee weken start mijn webwinkel. Deze is vooral gericht op jongeren tussen 18 en 26 jaar (of voor mensen die zich zo jong/oud voelen). Deze webwinkel verkoopt kleding uit Amerika.
Nu wilde ik toch iets van flyers laten drukken, maar eigenlijk zoek ik iets originelers. Of weet iemand iets origineels wat je met flyers kunt doen. Het is namelijk zo dat deze flyers toch grotendeels weggegooid worden, maar het moet dus iets zien waar jongeren in geinteresseerd zijn. Ik heb al van alles bedacht maar bleek grotendeels te duur te zijn.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
linda24
linda24
Over twee weken start mijn webwinkel. Deze is vooral gericht op jongeren tussen 18 en 26 jaar (of voor mensen die zich zo jong/oud voelen). Deze webwinkel verkoopt kleding uit Amerika.
Nu wilde ik toch iets van flyers laten drukken, maar eigenlijk zoek ik iets originelers. Of weet iemand iets origineels wat je met flyers kunt doen. Het is namelijk zo dat deze flyers toch grotendeels weggegooid worden, maar het moet dus iets zien waar jongeren in geinteresseerd zijn. Ik heb al van alles bedacht maar bleek grotendeels te duur te zijn.
Iemand toch wat creatiever van geest?
in ieder geval bedankt!
groetjes Linda
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11056-flyers-worden-meestal-weggegooid-toch-nuttig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
61 antwoorden op deze vraag