Ik wil graag starten als zelfstandig ondernemer en heb behoefte aan professioneel advies.
Nou weet ik dat er gratis advies via gemeentelijke instellingen en de kvk te krijgen is maar ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met deze instellingen.
Ik denk er namelijk ook over om een onafhankelijk advies buro in te schakelen maar ja dat kost natuurlijk veel geld. En wat zijn de voordelen hier van??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
charlywong
charlywong
Beste allen,
Ik wil graag starten als zelfstandig ondernemer en heb behoefte aan professioneel advies.
Nou weet ik dat er gratis advies via gemeentelijke instellingen en de kvk te krijgen is maar ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met deze instellingen.
Ik denk er namelijk ook over om een onafhankelijk advies buro in te schakelen maar ja dat kost natuurlijk veel geld. En wat zijn de voordelen hier van??
Alvast bedankt voor jullie reacties
[titel aangepast, poll verwijderd - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12353-kwaliteit-gratis-ondernemersadvies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag