Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Camelot
Druk, druk, druk.....een veel gebruikt woord van ons, ondernemers! Hebben we nog wel tijd over om die te besteden aan een andere hobby dan het ondernemerschap? Uiteraard vergt het ondernemerschap veel tijd en het gezin natuurlijk ook. Maar, hoe gaan jullie om met je spaarzame "vrije" tijd? Heb je een hobby, en zoja, welke?
Ik zal de aftrap maken; ik heb mezelf verplicht om 2 avonden in de week te besteden aan de africhting van mijn dobermann en ik moet zeggen, het bevalt me prima! Even uitblazen, mijn gedachten totaal ergens anders en de verbindingen op een heeeel laag pitje ;D Na het trainen even een lekker pilsje (het aantal wisselt sterk) en de site van mijn dober bijwerken.
Brand maar los! Hoe gaat een HL-er met zijn vrije tijd om? Ik ben heel benieuwd.
www.camelot-legal.nl