Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
Iets wat mij steeds weer opvalt, wilde ik toch graag eens aanhalen.
Mocht ik hiervoor in een andere deel van het forum moeten zijn, dan mijn excuses.
Een hele poos geleden alweer was ikzelf ook bezig met de 'van alles en nog wat uit te zoeken' periode.
Waar moet je toch in hemelsnaam allemaal zijn voor de informatie die je zoekt?
Bekend ben je er nog niet mee en dan is het best een doolhof waar je in terecht bent gekomen.
Dit forum stelt zich voor als hulp bij het ondernemen of het willen starten van een onderneming.
Vreemd vind ik het dan ook dat je regelmatig opmerkingen voorbij ziet komen als, tjonge jonge was dat zo moeilijk of zoek het zelf maar uit.
De manier waarop dit geschreven word is alles behalve vriendelijk.
Ik ben het er zeker mee eens dat alle leden hier niet zitten om dingen voor te kouwen, maar iemand een klein beetje de goede weg wijzen en dat doen op een vriendelijke manier is toch niet verkeerd?
Ben je zelf ook niet beginner geweest? Wist jijzelf altijd alles zomaar zonder enige hulp?
Natuurlijk heb je het grootste deel zelf moeten doen, maar net die mensen waar je bij aan kon kloppen voor een adviesje of een tip zorgde er denk ik toch ook voor dat jij door ging en uitgekomen bent, daar waar je nu bent?
En nu jij daar bent, is het dan zo moeilijk om iemand die in de zelfde schoenen staat als waarin jij ooit stond, op een vriendelijke manier de weg te wijzen?
Ipv tjonge jonge je weet de weg naar de kvk toch wel te vinden, kun je ook zeggen, neem eens contact op met de kvk, daar vind je een hoop informatie.
Door de manier waarop soms gereageerd word op iemand zijn vraag hier, komt bijna over alsof je niet welkom bent en daarmee bereik je in mijn ogen ook het wegblijven van deze personen, zelfs als ze straks hun onderneming eindelijk begonnen zijn.
Dat is toch niet de bedoeling neem ik aan?
Als er hier word gezegd dat een stomme vraag niet bestaat, dan zou een stom antwoord ook niet moeten bestaan.
Mijn vraag is dan ook. Hoe word er hier gedacht over het meer of minder zijn dan een ander?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.