Wie will media aandacht

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Zoals ik al eerder schreef ben ik http://www.zibb.nl/businesschallenge/314-iwan-van--geelen.html vanaf morgen gast redacteur bij zibb. Als je een leuk passend verthaal hebt of je wilt media aandacht laat mij dit dan even weten.

 

Als het stuk goed is zal ook naar andere sites en of print geplaatst kunnen worden.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Ik dacht dat er hier wel behoefte voor zou zijn...

 

Je bedoelt het vast-en-zeker goed, maar ik heb deze oproep al een paar keer voorbij zien komen en niemand reageert - althans niet in het forum. Misschien wel via mail? Is wel grappig, want er komen regelmatig vragen over persberichten en free publicity, maar als je vraagt of iemand aandacht wil, reageert er niemand. Misschien omdat het lastig is een interessant verhaaltje af te steken?

 

Ziet ernaar uit dat je actief op zoek moet naar interessante stories. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Het probleem is misschien wel dat niet zo heel erg duidelijk is (gossie, wat kan ik me toch genuanceerd uitdrukken) waar het hier om gaat. Ik snap van de abracadabra-popie-jopie-taal hier al niks:

http://www.zibb.nl/businesschallenge/120-info-business-challenge.html

 

Wat is in godsnaam een 'challenge'? Mijn oma had het altijd over uitdaging, maar ja, dan wist ik ook niet wat me te wachten stond. Maar moet ik naar Engeland om mee te doen?

(Overschat Reed zich niet een beetje, qua bekendheid en populariteit en kwa Ingliesh?)

 

En je vraag maakt het er niet duidelijker op.

 

Als je een leuk passend verthaal hebt of je wilt media aandacht laat mij dit dan even weten.

 

Tja. Media-aandacht vinden veel starters misschien wel leuk. Maar om nu zomaar te reageren... Waarop dan? En waarom? En....

 

Even een voorbehoud: het kan zijn dat ik de kern van het hele idee niet kan vinden hoor, dankzij mijn gebrek aan surf- en zoekkunde. Maar misschien is dat dan ook voor anderen wel een hoge, grote en brede drempel.

 

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie

Het zal wellicht helpen als je verteld naar wat voor soort verhalen je zoekt.

Ik zou best "mee willen werken" maar denk niet dat ik een superverhaal te bieden hebt.

Aan de andere kant wellicht zoek je het juist niet zo spannend.

Zibb / Bizz richt zich op het MKB

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Wat is in godsnaam een 'challenge'? Mijn oma had het altijd over uitdaging, maar ja, dan wist ik ook niet wat me te wachten stond. Maar moet ik naar Engeland om mee te doen?

(Overschat Reed zich niet een beetje, qua bekendheid en populariteit en kwa Ingliesh?)

 

Zegt de eigenaar van de website Businessbox. Jouw oma sprak vast van een Zakendoos. 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Wat wil je horen?

 

Hoe je met kleine autootjes de wereld verovert?

Hoe je met kleine autootjes de grootste aanbieder op Internet wordt?

Hoe je van de zolder naar een heuse showroom groeit?

Hoe kleine autootjes grote klanten kunnen hebben?

Hoe je met kleine autootjes winst kunt maken, ondanks dat iedereen 'uit de wereld' je voor gek verklaarde?

Hoe je Europees distributeur wordt van een merk van kleine autootjes?

 

Oh ja, het moet wel over kleine autootjes gaan...

 

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Ik heb een email gestuurd naar Iwan om eens te kijken of de discussie rond een systeem als Entr-IDhttp://www.entr-id.com aan te wakkeren is.

 

Voor zowel ondernemers als niet-ondernemers best wel intressant. maar vooral met de nadruk dat het niet gaat om een goedkope redactionele advertentie.

 

Nu hoor ik iedereen denken.. wanneer is het nu geen redactionele advertentie.. tja heb ik eigelijk geen idee van... :-\

 

 

Link naar reactie

 

Redactioneel suggereert dat een redactie selecteert en redigeert. Maar als het gewoon 1:1 doorplaatsing is, dan is het meer user-generated of eigenlijk adver-generated content. Dan zit er geen redactie meer op.

 

Bij Twinkle zit nog wel een redactie, maar die zijn wellicht nogal makkelijk met pr-verhaaltjes. Wat uiteindelijk telt, is hoe de gebruiker het ervaart.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

En bij dat soort pr gerelateerde stukken.. haken veel lezers volgens mij al af.

 

maar het kan ook anders... mijn persbericht ( ja.. idd met als insteek toch een stukje pr) in juli over Entr-ID vind ik wel terug in verschillende fora over uitgaan en veiligheid.. een hoop leuke en leerzame discussies zijn hiervan het gevolg.

 

en zo snijd het mes aan 2 kanten..

 

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ehmmm.... artikel over Higherlevel ? En je eigen ervaringen daarmee ;)

Bydewee.... Zibb is partner van HL, dus krijgt het zibbforum ook weer aandacht ;-)

 

Zal ik je een voorzetje sturen? Hierbij opgemerkt dat ik géén redacteur ben, dus mag je hem vrijelijk aanpassen.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ehmmm.... artikel over Higherlevel ? En je eigen ervaringen daarmee ;)

Bydewee.... Zibb is partner van HL, dus krijgt het zibbforum ook weer aandacht ;-)

 

Zal ik je een voorzetje sturen? Hierbij opgemerkt dat ik géén redacteur ben, dus mag je hem vrijelijk aanpassen.

 

 

Opzetje? Ik kan het niet beter maken. Staat nu in mij blog http://www.zibb.nl/businesschallenge/1218-higherlevelnl-ooit-van-gehoord-.html

 

straks moet het voorop komen http://www.zibb.nl/businesschallenge/ en daarna op de zibb site zelf....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Ha Iwan,

 

Misschien is het aardig dat je er ook nog even bij zet dat je zelf een regelmatige bezoekers van HL bent en hoe jij alhier heet.

 

Succes met je blog.

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Ha Iwan,

 

Misschien is het aardig dat je er ook nog even bij zet dat je zelf een regelmatige bezoekers van HL bent en hoe jij alhier heet.

 

Succes met je blog.

Karen

Ik hoop dit te doen dmv reacties op de post aldaar....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.