Ik kom met mijn werk af en toe in aanraking met notarissen. Elke keer heb ik weer het idee dat dat allemaal een stuk sneller en goedkoper zou kunnen.
Nu heb ik daar zelf wel ideeën over en zou ik graag daar voor iets nieuws willen opzetten. Alleen wil ik dan wel samenwerken met een notaris die innovatief is en zeker open staat voor vernieuwing. Heeft iemand een suggestie voor mij?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jorritb
jorritb
Ik kom met mijn werk af en toe in aanraking met notarissen. Elke keer heb ik weer het idee dat dat allemaal een stuk sneller en goedkoper zou kunnen.
Nu heb ik daar zelf wel ideeën over en zou ik graag daar voor iets nieuws willen opzetten. Alleen wil ik dan wel samenwerken met een notaris die innovatief is en zeker open staat voor vernieuwing. Heeft iemand een suggestie voor mij?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14729-wie-kent-innovatieve-notaris/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag