Ik heb een idee over het opwekken van energie op een "slimme" manier, maar voor de uitwerking daarvan en om te kijken of het haalbaar is zou ik veel meer dingen moeten weten over ontwerp en dergelijke.
Een bedrijf wat aanbied waar ik naar zoek is Quote Invest (website makkelijk te vinden via google). Ik vraag me af of iemand weet hoeveel het kost om bij hun een aantal dingen uit te laten zoeken over de kosten van een heel systeem en de infrastructuur om dat te bouwen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wander
Wander
Ik heb een idee over het opwekken van energie op een "slimme" manier, maar voor de uitwerking daarvan en om te kijken of het haalbaar is zou ik veel meer dingen moeten weten over ontwerp en dergelijke.
Een bedrijf wat aanbied waar ik naar zoek is Quote Invest (website makkelijk te vinden via google). Ik vraag me af of iemand weet hoeveel het kost om bij hun een aantal dingen uit te laten zoeken over de kosten van een heel systeem en de infrastructuur om dat te bouwen.
Heeft iemand hierover informatie voor mij?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14747-kosten-van-een-adviesbureau/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag