Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SWAS
Beste leden van Higherlevel.nl,
Hierbij wil ik mezelf, en mijn gloednieuw bedrijfje, aan jullie voorstellen.
Ik liep al zeker twee jaar met de gedachte iets voor mezelf te gaan doen, maar heb dit lang uitgesteld. Jullie kennen dat waarschijnlijk wel, ondernemen kan erg risicovol zijn. Maar heb nu gelukkig toch de stap durven zetten en heb mijn bedrijf vorige week ingeschreven bij de KvK.
Echter rees bij mij gelijk de vraag wat nu? Hoe kom ik aan de juiste klanten voor mijn bedrijf. Wil niet te groot beginnen, namelijk. Vanwege best een degelijke voorbereiding, had ik deze vraag eigenlijk niet verwacht. Ik ben eens gaan speuren over het internet en kwam gelijk uit bij netwerken. Ik heb diverse topics hierover geraadpleegd, dus zal daar nu hier niet over beginnen.
Ik heb dus eigenlijk nu een bedrijfje dat zijn investeringen moet halen uit eigen middelen van mezelf. Zijn er hier meer mensen die dit zo hebben opgebouwd. dus zonder bijv. een lening? En hoe is dat gegaan?
Ik ga me even verder oriënteren op het probleem netwerken en uiteraard zijn alle tips welkom!
Groeten GB