Niet klotsende drinkbeker

Aanbevolen berichten

Maar in OffTopic heeft immers een beetje met innovatie te maken ;D

 

Ik zoek namelijk een niet klotsende drinkbeker voor tijdens het hardlopen.

 

Alle bekers zijn te groot en te zwaar om aan je riem te hangen of ze zijn klein en moet je meerdere meenemen die uiteindelijk toch ook gaan klotsen en dus zwaar loopt.

 

De beker zal een verplaatsbare bodem moeten krijgen of iets dergelijks. Ik zat ook te denken aan een waterBH met een slangetje naar je mond. In ieder geval zo'n 700 ml water mee kunnen nemen die je onderweg eenvoudig kunt drinken, zonder iets in je handen of zwaar geklots op je rug te vernemen.

 

Misschien een uitdaging voor een uitvinder alhier die niet met zijn boekhouding bezig is?

 

 

Perry

 

 

Link naar reactie
Ik zat ook te denken aan een water-BH met een slangetje naar je mond. In ieder geval zo'n 700 ml water mee kunnen nemen die je onderweg eenvoudig kunt drinken, zonder iets in je handen of zwaar geklots op je rug te vernemen.

 

Een BH die twee keer 350 ml kan torsen? Misschien kun je je laten sponsoren door Wanderbra!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Die CamelBak is wat ik bedoelde met iets als die waterBH inderdaad:

http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/luggage/backpack/hydration-packs/product/octane-xc-28678

 

Waarschijnlijk lopen we hier niet zo lang hard anders had Perry Sport het wel gehad. Vandaag ben ik in Amsterdam dus ik ga eens bij hen kijken. Volgens mij kom je niet verder dan een te harde Bidon waar je niet in kunt knijpen om het water in je mond te spuiten maar aan moet zuigen als je helemaal buiten adem bent, zijn dan net je laatste krachten waarna het vaak zwart voor me ogen wordt.

 

Perry

Link naar reactie

een te harde Bidon waar je niet in kunt knijpen om het water in je mond te spuiten maar aan moet zuigen als je helemaal buiten adem bent, zijn dan net je laatste krachten waarna het vaak zwart voor me ogen wordt.

 

Leuk zo'n hobby... :P

Link naar reactie

 

Die kleine flesjes heb ik ook al eens geprobeerd, maar ook die klotsen dus zo, die riem gaat op een gegevn moment op en neer schuiven waarna je met schaafwonden op de bank zit. Truuk is verder uiteraard ook om niet te veel water mee te nemen, maar precies genoeg om de eindstreep te halen.

 

 

Perry

Link naar reactie

Maak een soort van flexibele zak die je vult met water of een prestatieverhogende drank en vervolgens vacuum trekt.

Die zak verwerk je in de rugsectie van je shirt, met een drinktuit eraan met een eenwegventiel.

Door eruit te drinken wordt het volume minder maar wordt de flexibele 'zak' kleiner en komt er geen lucht bij waardoor het niet gaat klotsen.

 

Ze maar een soort friese vlag breaker www.breaker.nl

 

 

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie

Maak een soort van flexibele zak die je vult met water of een prestatieverhogende drank en vervolgens vacuum trekt.

Die zak verwerk je in de rugsectie van je shirt, met een drinktuit eraan met een eenwegventiel.

Door eruit te drinken wordt het volume minder maar wordt de flexibele 'zak' kleiner en komt er geen lucht bij waardoor het niet gaat klotsen.

 

Klinkt goed. Hoe zou je praktisch een prototype kunnen bouwen? Die flexibele zak, zijn misschien wellicht die joghurt zakjes met zoń dopje er op!?

 

Daar water in doen en dan op één of andere manier een pomp op zetten?

 

Met wat klitteband op je rug, slang er aan.

 

Dat dopje van die zak wordt een vernuftig ding als ik het zo over denk.

 

 

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Je bedoelt de breaker?

Die had ik ook voor ogen ja, zie de wijziging in mijn vorige post

Hoe zit het tuitje van een anti-lekbeker voor kinderen in elkaar?

Als je daar niet uit drinkt zijn ze toch ook afgesloten, en lekt er niets uit/loopt er niets in?

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie

Daar water in doen en dan op één of andere manier een pomp op zetten?

 

Als je een goed dopje hebt, heb je geen pomp nodig, maar haal je bij je eerste slok eerst al alle lucht eruit, toch?

 

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie

Een zak met vloeistof hoef je niet te vacumeren, het volume neemt rechtevenredig af met de hoeveelheid vloeistof die je er aan onttrekt.

 

Als je op het drinkslangetje een aflsuitertje plaats zoals ook op infuusslangen (kun je geen infuuszak gebruiken ;D ) of je neemt zo'n tonnetje met veer zoals je op de vele koorden van fleecetruien en jassen vind dan ben je al een heel eind denk ik ;D

Link naar reactie

Een kleinste uitvoering Camelbak (inhoud 1,5 liter en gewicht 300/400 gram) is aardig voor op de fiets, maar daar valt voor mij niet lekker mee te lopen in ieder geval.

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.