• 0

Kent iemand de krant "Zicht op"?

Beste mensen,

 

Ik ben gister gebeld door iemand van de krant Zicht op.

 

Deze man heeft mij een aanbieding gedaan voor een advertentie redactieruimte en een klein vlakje op de voorpagina.

 

Nou heb ik eens rondgevraagd en dr is eigenlijk niemand die wel eens van dit krantje heeft gehoord. Zelf heb ik hem ook nog nooit gezien.

 

Is er iemand die hem wel eens heeft gezien?

Zijn er mensen die ook hebben geadverteerd?

Grafisch vormgever en webdesigner bij www.bureau-daan.nl

Kunstenaar en sieradenontwerper bij www.artbydaan.nl

 

Maar bovenal altijd ondernemend en creatief 👩🏻‍🎨❤️

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Verwijderd account

...

Tevens vind ik het raar dat iemand geadviseerd wordt om per definitie "nee" te zeggen tegen welke vorm van verkoop per telefoon. KOM OP! We leven in 2008 en de communicatie moet en gaat steeds sneller, dus per telefoon en per mail. Ik ken nog maar weinig ondernemers die enkel en alleen zaken doen "face2face". Deze ondernemer regelt zeker ook nog de bankzaken via een bankboekje en heeft nog nooit een pinpas gebruikt. Ik vind dat iedereen juist vaker zaken per telefoon moet doen. Wel vind ik dat je voorzichtig moet zijn met het verstrekken van opdrachten, maar dat geldt net zo goed voor het verstrekken van opdrachten in een face2face gesprek. Ook niet adverteren in een medium wat je niet kent vind ik onzin. Het is ONMOGELIJK alle mediamogelijkheden te weten. Mocht je dit allemaal wel willen weten dan kan je net zo goed een reclamebureau beginnen. Dus als het aanbod je wat lijkt gewoon in meegaan is mijn advies, maar wees op je hoede want er zitten een paar rotte appels in de mand.

...

Telefonische acquisitie is mijn inziens enkel gerechtvaardigd als het gaat om een product dat de kern van de onderneming raakt, rechtstreeks van toepassing is, het nut voor de organisatie overduidelijk is aangetoond, de verkoper heeft onderzocht of het bij de organisatie zal moeten horen en waar de ondernemer niet zelf achter had kunnen komen.

 

Diensten om te adverteren vallen daar per definitie niet onder. Acquisitie voor advertenties betekent klakkeloos iedereen opbellen en dat verpest een belangrijk communicatiekanaal. Bonafide of niet: wie reeds voor de 20ste keer is benaderd voor een product, waarbij de koper niet eens de tijd heeft genomen om te kijken of het bij de onderneming past, staat niet meer open voor een goed product dat wel aansluit bij zijn organisatie. En dat is heel erg vervelend, want iedereen kent de mogelijkheid om te kunnen adverteren, maar unieke producten blijven onbekend.

 

De rotte appels zijn sowieso een groot probleem, maar nette appels kunnen net zo goed irritatie en schade met zich meebrengen.

Link naar reactie
  • 0

De krant "zicht OP 'is een bestaande krant, en ik heb em vorig jaar een paar keer gekregen. De krant verschijnt alleen in de zomer of in de winter dacht ik, en dan nog 2 x p/mnd. Overigens heb ik em nu al maanden niet meer gezien (voorne-Putten).

 

Ik heb vorig jaar om deze tijd contact gehad met 2 heren van deze krant; zij hebben mij een aantal malen benaderd voor advertenties. Uiteindelijk hebben wij gesrpoken over een media-partnerschap (website <>krant)...

 

Helaas waren er problemen met de oplevering van mijn site, en is uiteindelijk door mij de ovk gecancelled waardoor ook de samenwerking met de krant nooit begonnen is. Ik heb destijds over dit partnerschap gesproken met een kennis van mij die bij Wegener werkt; hij kent dit krantje en zijn onregelmatige uitgiftes...

 

Ik denk dat er dus niks is om bang van te zijn....

m.vr.gr.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kan bevestigen dat de krant elke maand verschijnt: de edities vanaf december 2007 kan ik je tonen. Verder heb ik zelf - als leverancier - alleen maar zeer positieve ervaringen met Aristo Pers, de uitgever van het blad.

 

Excuses voor de late reactie, ik vond deze discussie pas vandaag (en toevallig) via Google.

 

E.J.Baas,

NSE Software *,

Hoorn.

Link naar reactie
  • 0

Zicht op is een correct blad (krantje) dat regio gericht is.

 

Ik ben startend ondernemer en me bewust van valse adverteerders en heb daarom in elke advertentie een administratiecode staan wat het kopiëren van de advertentie onmogelijk maakt immers staat die code voor een bepaalde datum en type blad waar hij is geplaatst.

Zonder de code betaal ik niet en de code wordt administratief bijgehouden dus een valse adverteerder heeft dan ook een foute (of geen) code die (niet) aan hem is uitgegeven en dan sta je sterk bij een rechtszaak.

 

Verder heb ik een advertentie in zicht op gezet om het is een keer in een ander blad te proberen. Ik werd ook via de telefoon benaderd en heb toen eerst hun website bekeken en uitgeplozen of het blad ook daadwerkelijk bestaat. Toen ik het dan in mijn bus vond heb ik bij hun een advertentie geplaatst en ben door de uitgever erg correct en naar tevredenheid behandeld.

Elke stap in de advertentie werd met me besproken en ik ontving pdf bestanden ter beoordeling. Ze hebben voor mij de gehele advertentie opgemaakt en ben geïnterviewd door een journalist voor de begeleidende tekst. De advertentie ziet er erg verzorgd uit en was boven mijn verwachtingen zo mooooi. Kortom was dit ook de eerste advertentie waarop ik binnen twee dagen reacties van nieuwe klanten ontving. Klanten die uit zichzelf opmerkten dat mijn advertentie er erg verzorgd uitzag. Dus zicht op is helemaal TOP! :) 8)

 

Link naar reactie
  • 0

Waarom zo negatief? Omdat ondernemers goed moeten kijken waar ze hun reclamebudget besteden. HAH-bladen zijn voor bepaalde toepassingen interessant, mits ze goed verspreid worden (oplage is niet hetzelfde als verspreiding en zeker niet hetzelfde als bereik; pas dus op voor bladen die alleen over oplage praten) en enigszins leesbaar zijn. HAH-bladen zijn doorgaans bodemvissers omdat ze met allerlei extra diensten (bij uw advertentie plaatsen we een journalistiek stukkie) adverteerders proberen binnen te hengelen.

 

Jah, ik ben geen fan. ::)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hebben wij wel eens van Aristopers en Zicht op gehoord?

 

Ja hoor en ook erg falliet failliet zijn ze ook!! per 1 juni 2011.

 

Maar ze draaien al weer!

 

Oud werknemers lopen hiermee vlak voor hun pensioen heel veel geld mis.

Mag dat allemaal??

 

Ja hoor dat mag dus allemaal.

 

Gelukkig konden de eigenaren snel en naadloos door met een nieuwe bv die dan ook gewoon zicht op bv mag heten.

Zicht Op is afgesplitst van Aristo Uitgevers Groep en onder gebracht in een nieuwe Bv

 

Deze nieuwe Bv zal de titels van Zicht Op uitgaan geven op dezelfde wijze als Aristo dit vroegere deed.

 

Fijn dus voor de mensen die er 25 jaar gewerkt hebben en vlak voor hun pensioen uitgeknikkerd zijn.

 

Wel wil ik vermelden dat ik dit niet persoonlijk ben.

 

Link naar reactie
  • 0

opvallend...

Ik heb op 6 juni dit jaar een aanbieding gehad om te adverteren in zichtop een special.

 

De e-mail die ik daarover ook ontving sprak over het bedrijf Aristo Uitgeversgroep B.V. die 5 dagen daarvoor kennelijk failliet gegaan was?

 

Hoe dan ook... blij dat ik aanbod toen afgeslagen heb.

Link naar reactie
  • 0

website van zichtop is nog online en wordt nog steeds gesproken over dat het Aristo is. http://www.zichtop.nl/

 

en aristo website is nog online met dat het de uitgever is van zichtop. http://www.aristouitgeversgroep.nl/

 

kortom... de curator zit te slapen en laat de website online staan.

 

Er is na het faillisement nog geprobeerd advertenties te verkopen voor de zichtop krant door mensen die zich uitgaven als accountmanager van Aristo Uitgeversgroep welke op dat moment failliet was.

 

zichtop krant bestaat nog en lieerd zich op de website dus nog als onderdeel van een failliet bedrijf terwijl het een zelfstandig bedrijf geworden is.

 

Ergens gaat er hier in elkgeval iets niet heel erg goed.

Link naar reactie
  • 0

Er is na het faillisement nog geprobeerd advertenties te verkopen voor de zichtop krant door mensen die zich uitgaven als accountmanager van Aristo Uitgeversgroep welke op dat moment failliet was.

klopt, ik ben vorige week ook nog gebeld ivm adverteren voor september...

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

(let op )

Met Zicht op Media krant heb ik een slechte ervaring .

Zij hebben ons tel. benaderd met de mededeling dat zij een grootte krant zijn.

En veel lezers en dat zij nu een actie hebben voor een reedelijke prijs.

Ik wilde in eerste instantie niks met ze te maken hebben maar bleven bellen met de mededeling dat ik een keer moet proberen.

Zo gezegd zo gedaan afspraak is gemaakt, factuur ontvangen maar helaas geen advertentie van onze zaak. Gebeld met de vraag waarom geen advertentie is geplaats en heb te horen gekregen dat de persoon is ontslagen en dat mijn advertentie in de volgende editie zal worden geplaats. Volgende editie is ook geweest nog niks weer gebeld en nu kreeg ik te horen dat het wel is geplaats maar in een andere regio. in die tussen tijd heb ik gegoogled en heb gelezen dat zij niet te vertrouwern zijn.

Zij hebben weer gebeld en gebeld met verzoek om nog een kans te geven en dat hebben zij gehad. Na het plaatsen van een klein stuk hebben zij gelijk een factuur opgesteld ont betalen maar heb geen 1 klant van terug gezien en de krant op ik per post ontvangen door zicht op dus de vraag is nu weer hebben zij de krant dan wel verspreid.

Ondertussen hebben zij mij na 1 factuur gelijk bij de gerechtsdeurwaarderd vermeld zonder enige bericht.

Binnen kort komt er misschien een zitting het gaat mij niet om het bedrag maar meer om de handels wijze van zicht op .

Zij hebben degelijk zicht op het geld.Wees aub alert op zij beloven groot zicht maar waar ze echt zicht op willen hebben is je portomonee. ???

Link naar reactie
  • 0

 

Uiteindelijk heb je twee keer JA gezegd op een voorstel waar je de eerste keer al van had kunnen weten dat het vage beloften zijn. Ik denk dat inmiddels duidelijk is dat Zicht Op een partij is waar je erg voorzichtig mee moet zijn, ondanks al die lovende berchten van mensen die zich maar 1x op dit forum vertonen.

 

Betalen en hopen dat de blaren op je zitvlak snel verdwijnen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

je zou nog eens kunnen kijken hoe het nu zit met faillissement van dat bedrijf.

Ik ben toen ook door dit bedrijf benaderd terwijl het even daarvoor failliet verklaard was maar er dus nog wel handelingen onder die naam verricht werden (zie de eerdere berichten in dit topic).

Kennelijk wordt er nog steeds gewerkt uit de naam van een failliet bedrijf: http://curatoren.nl/fo/verslag_faillprofiel.php?id=172072

 

en https://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?zk=0&url=https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=01110367

 

met bij de laatste ook direct het telefoonnummer van de curator.

 

Mogelijk dat zicht op ondertussen helemaal zelfstandig is maar op moment dat ik eerder door ze benaderd werd voor advertenties was het nog gewoon onderdeel van het failliete Aristo Uitgevers Groep B.V.

Link naar reactie
  • 0

Aan de (anonieme) auteur van deze modsmelding van vandaag, 16:15 uur:

 

Ik heb geen opdracht gegeven aan plaatsing van een advertentie Zicht Op omdat ik op onderzoek ben gegaan en de krant niet kon vertrouwen. Ik heb de advertentie niet door laten gaan en kreeg al subiet een inkassoburo achter mij aan. Ik laat het voor de rechter komen. Als die krant wel bestaat had ik zeker respons gehad !!!

 

Doe je collega ondernemers een plezier, meld je (desgewenst geanonimiseerd) aan op HL en vermeldt a.u.b. hier wat er gebeurd is en wat je er aan gedaan hebt . Alleen op die manier kan HL jou helpen, en kun jij voorkomen dat eventuele misstanden nog langer doorgaan

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.