Na vele uurtjes dit forum te hebben gelezen heb ik nu zelf een vraag.
Ik heb namelijk plannen om een webwinkel te starten in ondergoed. Ik ben van plan om mij eerst te richten op boxershorts en als dit een succes wordt later uit te breiden met sokken en zwembroeken.
Nu leek mij een eerste logische stap om een leverancier te zoeken. Ik heb mij verdiept op internet om er achter te komen wat nu echt nieuwe trendy merken zijn, waarvan ik verwacht dat dit merk flink zal gaan groeien in ons land. Zo heb ik nu 3 merken in gedachten en deze heb ik telefonisch en per mail benaderd. Maar elke keer krijg ik te horen van 'oh leuk, stuur maar een mailtje' of 'nee wij hebben een verkoopstop aan nieuwe klanten'.
Hebben jullie misschien tips hoe ik het anders kan aanpakken?
Ik zat zelf te denken om een ondernemersplan te maken en dit op te sturen, en verder is het misschien een idee om alvast een opzet te maken voor een webwinkel zodat ze alvast een idee krijgen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mrblueeyes
Mrblueeyes
Hallo,
Na vele uurtjes dit forum te hebben gelezen heb ik nu zelf een vraag.
Ik heb namelijk plannen om een webwinkel te starten in ondergoed. Ik ben van plan om mij eerst te richten op boxershorts en als dit een succes wordt later uit te breiden met sokken en zwembroeken.
Nu leek mij een eerste logische stap om een leverancier te zoeken. Ik heb mij verdiept op internet om er achter te komen wat nu echt nieuwe trendy merken zijn, waarvan ik verwacht dat dit merk flink zal gaan groeien in ons land. Zo heb ik nu 3 merken in gedachten en deze heb ik telefonisch en per mail benaderd. Maar elke keer krijg ik te horen van 'oh leuk, stuur maar een mailtje' of 'nee wij hebben een verkoopstop aan nieuwe klanten'.
Hebben jullie misschien tips hoe ik het anders kan aanpakken?
Ik zat zelf te denken om een ondernemersplan te maken en dit op te sturen, en verder is het misschien een idee om alvast een opzet te maken voor een webwinkel zodat ze alvast een idee krijgen?
Ik geef het niet zomaar op :-)
Ik hoop op veel reacties !
Mrblueeyes
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16367-opstartproblemen-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag