Mijn oog sneeuwt

Aanbevolen berichten

"kun je je oog snel omhoog, omlaag en weer recht vooruit doen? dan kan ik de vlokjes zien"

"moet ik ze opschudden?"

"ja, het zijn witte bloedcellen in je voorste oogkamer. Je kunt het vergelijken met zo'n glazen bol met sneeuw die je moet opschudden".

 

Lekker, mijn oog als kerstsneeuwbol. Het heet iritis of uveitis. Het effect is dat ik links bijna niks zie en dat mijn ogen dermate lichtgevoelig zijn dat ik ook het rechteroog nauwelijks open kan doen. Gelukkig kan ik "blind" typen. Afgelopen week heb ik niks kunnen doen, en ik zie me komende week ook niets doen.

Maar ja, ik had nog geen nare dingen meegemaakt het afgelopen jaar, dus wat klaag ik?

 

 

Link naar reactie

Maar ja, ik had nog geen nare dingen meegemaakt het afgelopen jaar, dus wat klaag ik?

'

 

Hmm... Maar wel vervelend en als je er niet op tijd bij was zou je er blind van kunnen worden..?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

 

HAI CHRISTINE,

 

ALS IK DE INFO OVER IRITIS LEES, IS DAT ALLES BEHALVE 'ZOMAAR' EEN ONTSTEKING

 

NU KUN JE BLIND TYPEN, MAAR IK VRAAG MIJ AF OF JE DE BERICHTEN OOK NOG GOED KUNT LEZEN.

 

NORMAAL GESPROKEN WORDT ALS JE ON-LINE IN HOOFDLETTERS JE BERICHT MELDT, GEZIEN ALS SCHREEUWEN.

 

MAAR IN DIT GEVAL DOE IK HET, OPDAT HET IETS MAKKELIJKER TE LEZEN IS VOOR JE.

 

IN IEDER GEVAL... OOK VAN MIJN KANT HEEL VEEL STERKTE

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Dank voor de belangstelling. Mijn rechter oog ziet nog gewoon, maar mijn linker oog ziet bijna niks meer, hoewel het op dit moment een tikje beter gaat dan gisteren. Maandag ga ik voor de derde keer naar de oogarts. Lezen is moeilijk omdat mijn linker oog zo lichtgevoelig is dat ik daardoor mijn rechter oog bijna niet open kan doen. En door de medicijnen voel ik me niet te best :-|

 

Link naar reactie

Mousse volante?

 

De 'vliegende vlieg"? Vlokjes die nu en dan door je zicht lopen. Ik heb altijd gedacht dat het de rode bloedlichaampjes waren, waar je doorheen tracht te kijken bij een HOGE BLOEDDRUK.

 

Maar kennelijk is er meer aan li. oog mis. Gelukkig is je rechter oog nog uitstekend. Er schijnt een chirurg geleefd te hebben die op een dag een oog verloor. Na veel compensatoire inspanningen was hij enige jaren later in staat de catgut door het oog van de naald te krijgen. Door zijn hoofd een tikje te bewegen en daardoor het gat uit twee hoeken te zien (diepte). Wat bij tweeoggheid wellicht niet kan (momentopname van een hoek fixeren) kon hij nu wel, na intensieve training.

 

Ik wens je sterkte Christine.

 

Ave, Karel

Link naar reactie

Wat mij nou verbaasd is dat je hier de hele dag maar door gaat met het schrijven van berichten. Zou je je oog niet wat rust geven? :)

 

Ik heb er sinds een paar dagen niet echt last meer van, maar ik zie er alleen minder mee. Ben ondertussen ook gewoon aan het programmeren, en ik kijk op HL als mijn tests lopen of als ik ff ergens over na moet denken. Morgen ga ik weer naar de oogarts, kijken wat die er van zegt.

 

 

 

Link naar reactie

Sterkte Christine! Ik weet hoe ik zou balen bij zoiets. Jouw positieve instelling is heel belangrijk denk ik.

 

:-)

 

Zou er een markt zijn voor het geven van trainingen voor een positieve instelling?

 

 

Ik zou zeggen, ga er voor tjakaaaa ;)

 

maar even serieus; sterkte

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie

Sterkte Christine! Ik weet hoe ik zou balen bij zoiets. Jouw positieve instelling is heel belangrijk denk ik.

 

:-)

 

Zou er een markt zijn voor het geven van trainingen voor een positieve instelling?

 

 

Vast en zeker, gewoon herprogammeren ;)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.