zo hier word je echt genadeloos afgemaakt!

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Tot nu toe heb ik alleen maar positieve reacties gehad hier ;D

 

Dat is dan mooi toch ;D

 

het is een forum op hoog niveau dat heb ik ook beweerd in het begin, en daar blijf ik bij. ;)

 

er zijn alleen wat andere aspecten waar ik anders tegenover sta èn dus een andere mening ben toegedaan.

 

 

Link naar reactie

Als iemand tegen mij begint over geloof, bijgeloof, spiritualiteit, paragnosten, astrologie, of zoiets, dan treedt een automatische piloot in werking die daar hard tegenin gaat. Ik heb een opleiding in de natuurkunde en sterrenkunde, ik weet kwa wetenschap waar ik over praat. Ik vind geloof, bijgeloof etc. gevaarlijk voor de mensheid, vandaar mijn ongetemperde reactie.

Link naar reactie

Als iemand tegen mij begint over geloof, bijgeloof, spiritualiteit, paragnosten, astrologie, of zoiets, dan treedt een automatische piloot in werking die daar hard tegenin gaat. Ik heb een opleiding in de natuurkunde en sterrenkunde, ik weet kwa wetenschap waar ik over praat. Ik vind geloof, bijgeloof etc. gevaarlijk voor de mensheid, vandaar mijn ongetemperde reactie.

 

Dus je gelooft in de wetenschap? :)

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie

Als iemand tegen mij begint over geloof, bijgeloof, spiritualiteit, paragnosten, astrologie, of zoiets, dan treedt een automatische piloot in werking die daar hard tegenin gaat. Ik heb een opleiding in de natuurkunde en sterrenkunde, ik weet kwa wetenschap waar ik over praat. Ik vind geloof, bijgeloof etc. gevaarlijk voor de mensheid, vandaar mijn ongetemperde reactie.

 

Dus je gelooft in de wetenschap? :)

 

Nee.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Als iemand tegen mij begint over geloof, bijgeloof, spiritualiteit, paragnosten, astrologie, of zoiets, dan treedt een automatische piloot in werking die daar hard tegenin gaat. Ik heb een opleiding in de natuurkunde en sterrenkunde, ik weet kwa wetenschap waar ik over praat. Ik vind geloof, bijgeloof etc. gevaarlijk voor de mensheid, vandaar mijn ongetemperde reactie.

 

 

Yep I understand, maar ja een keihard nee het bestaat niet omdat.... is toch wat cru. Er wordt totaal niet genuanceerd ( in dit soort gevallen, en dat vind ik gewoon jammer. Er wordt weinig ruimte gelaten voor ja voor jou werkt het, maar voor mij is het onzin, maar er wordt gelijk gezegd nee het is niet zo! ;) j for example je mag geloven wat jij wilt en ik geloof de mijne. ;D

 

je kan ook zeggen ( bijvoorbeeld) het zal wel maar dat is niks voor mij, voor elk aspect is wat te zeggen, het is maar net hoe iemand erin staat op een gegeven moment.. :)

Link naar reactie

for example je mag geloven wat jij wilt en ik geloof de mijne.

 

Als je leest wat ik eerder heb gepost dan zie je dat ik betoog dat "geloven" zinloos is omdat "geloven" per definitie gaat over dingen die niet bestaan. Anders heet het "weten", en niet "geloven".

 

Je mag van mij met alle plezier geloven in dingen die niet bestaan, maar dan moet je niet vragen of het zinnig is om daar in je business rekening mee te houden, zoals je in je aanvankelijke bijdrage vroeg.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

for example je mag geloven wat jij wilt en ik geloof de mijne.

 

Je mag van mij met alle plezier geloven in dingen die niet bestaan, maar dan moet je niet vragen of het zinnig is om daar in je business rekening mee te houden, zoals je in je aanvankelijke bijdrage vroeg.

 

 

:o ik vroeg niet of het zinning is maar of het samenkan gaan, of het zinnig of niet is, dat is iets voor de persoon in kwestie die er ervaring mee heeft.

 

jij vindt het kan niet., dat is prima

 

ik denk dat het wel kan.

 

voor de rest zie ik er geen probleem in. ;D

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Gaat dit echt alleen over zoiets subjectiefs als spiritualiteit en ondernemen, of over gepeperde, soms niet altijd goed geformuleerde opmerkingen in het algemeen op de site?

 

Want dit draadje raak ik een beetje kwijt :P

 

Eigenlijk het vetgedrukte met als aanvulling de spreekwoordelijke tik op de vingers :P

Link naar reactie

...

 

je kan ook zeggen ( bijvoorbeeld) het zal wel maar dat is niks voor mij, voor elk aspect is wat te zeggen, het is maar net hoe iemand erin staat op een gegeven moment.. :)

 

Het gevaarlijke van zo'n opvatting vind ik dat je op die manier wel alles kan wegrelativeren, ook de feiten. En dan gooi je het kind met het badwater weg, en dat lijkt me niet de bedoeling.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
In ieder geval gaat het OFF TOPIC gedeelte mij goed af..

misschien kan ik daar ook een expert member in worden?

 

uit mijn nieuwste bundel "Off topic":

 

Vroeger,

toen xs4all.offtopic nog automoderatie had ::)

the times, they are a- changing

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

...

 

je kan ook zeggen ( bijvoorbeeld) het zal wel maar dat is niks voor mij, voor elk aspect is wat te zeggen, het is maar net hoe iemand erin staat op een gegeven moment.. :)

 

Het gevaarlijke van zo'n opvatting vind ik dat je op die manier wel alles kan wegrelativeren, ook de feiten. En dan gooi je het kind met het badwater weg, en dat lijkt me niet de bedoeling.

 

 

lekker makkelijk om zo erover te praten, alsof jijzelf alle wijsheid in pacht hebt van heeeeeeeeeeeeeeeel de wereld. Een ieder is lerende hoor op elk gebied. Ook al ben je expert op welk jandoedel gebied ook! Ook die kunnen tot nieuwe inzichten komen.

 

Link naar reactie

lekker makkelijk om zo erover te praten, alsof jijzelf alle wijsheid in pacht hebt van heeeeeeeeeeeeeeeel de wereld. Een ieder is lerende hoor op elk gebied. Ook al ben je expert op welk jandoedel gebied ook! Ook die kunnen tot nieuwe inzichten komen.

 

 

Kijk, daar ga je weer. Een mening die jou niet bevalt schiet je ongenuanceerd af met een persoonlijke aanval. Als je het niet eens bent met iemand kun je ook gewoon aangeven waarom niet, dat houdt de discussie open. Ik denk dat ik maar even stop met jou in discussie te gaan.

 

Lighten up! ;D

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Mooi,

 

Maar waar gaat het nu eigenlijk over, iemand voelt zich op de tenen getrapt, welke vervolgens iemand anders op de tenen trapt, en voor je het weet heeft het hele HL forum een zere teen.

 

Als je met zoveel mensen op een plek komt (als hier op het forum) heb je te maken met een keur, aan meningen en manieren waarop deze worden geuit, van de een kan je het hebben van de ander niet. Het blijft text en de intonatie is niet altijd aan woorden af te leiden.

 

Je kan het simpelweg niet altijd met iedereen eens zijn, ook niet met de manier waarop iemand zich wenst te manifesteren. Ik hoop alleen dat dit draadje niet een slepende kwestie gaat worden.

 

Het is gezegd, er zijn hier mensen die op een niet leuke manier hun mening geven, so be it. Maar ik persoonlijk hoop dat iedereen hier nu weet van heeft, de posts op waarde weet te schatten, en dat we weer met de orde van de dag door kunnen gaan :-[ ;D

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

lekker makkelijk om zo erover te praten, alsof jijzelf alle wijsheid in pacht hebt van heeeeeeeeeeeeeeeel de wereld. Een ieder is lerende hoor op elk gebied. Ook al ben je expert op welk jandoedel gebied ook! Ook die kunnen tot nieuwe inzichten komen.

 

 

Kijk, daar ga je weer. Een mening die jou niet bevalt schiet je ongenuanceerd af met een persoonlijke aanval. Als je het niet eens bent met iemand kun je ook gewoon aangeven waarom niet, dat houdt de discussie open. Ik denk dat ik maar even stop met jou in discussie te gaan.

 

Ja Fred, je speelt het toch ook op de man, je citeert mijn quote, dan is het toch op de man of liever gezegd vrouw in dit geval.

?

 

 

Lighten up! ;D

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

 

Het is gezegd, er zijn hier mensen die op een niet leuke manier hun mening geven, so be it. Maar ik persoonlijk hoop dat iedereen hier nu weet van heeft, de posts op waarde weet te schatten, en dat we weer met de orde van de dag door kunnen gaan :-[ ;D

 

Mee eens.! Vind het wel mooi geweest.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik heb net een kneus gekregen

 

Ha, join the club! Het bewijs dat je bijdragen iig impact hebben :-)

 

Offtopic onderwerpen hebben wel degelijk nut he. :P

Link naar reactie

Mee eens.! Vind het wel mooi geweest.

 

Offtopic onderwerpen hebben wel degelijk nut he. :P

 

 

 

Eééh ... jij zou toch stoppen ? en overgaan tot de orde van de dag.!

Nu laat je je weer verleiden, dat gaat echt niet opschieten hoor !

 

 

 

 

 

Wie pakt als eerste de handschoen op? Kom op nou we zitten niet op de kleuterschool (meester .... hij begon)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.