Ik wil me in de toekomst gaan richten op handel uit China/Azie. Dit mag van alles zijn als het maar in grote massa's gaat. Nou is dat natuurlijk iets te vaag. Ik wil weten waar er kansen liggen ? Heeft iemand ideeën of links van bedrijven die de markt goed in beeld hebben en kunnen vertellen waar er mogelijkheden zijn ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Account23
Account23
Hallo Mensen,
Ik wil me in de toekomst gaan richten op handel uit China/Azie. Dit mag van alles zijn als het maar in grote massa's gaat. Nou is dat natuurlijk iets te vaag. Ik wil weten waar er kansen liggen ? Heeft iemand ideeën of links van bedrijven die de markt goed in beeld hebben en kunnen vertellen waar er mogelijkheden zijn ?
In antwoord.
Gr Ruben
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17427-handel-uit-chinaazie-maar-wat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag