Naast mijn activiteiten in de caravanbranche wil ik wat gaan doen met mijn kennis en ervaring op het gebied van intellectueel eigendom. Geïnspireerd door het topic over bedrijfsnamen kwam ik op de naam inventigator. Een combinatie dus van onderzoeker en uitvinder. NL domein ligt vast en ook is de naam als merk gedeponeerd.
Vandaag zitten denken aan een logo. Hieronder zie je hem. Denk dat er al vaker i als uitroepteken zijn gebruikt maar hier staan ze voor:
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hans v N
Hans v N
Hallo HLers,
Naast mijn activiteiten in de caravanbranche wil ik wat gaan doen met mijn kennis en ervaring op het gebied van intellectueel eigendom. Geïnspireerd door het topic over bedrijfsnamen kwam ik op de naam inventigator. Een combinatie dus van onderzoeker en uitvinder. NL domein ligt vast en ook is de naam als merk gedeponeerd.
Vandaag zitten denken aan een logo. Hieronder zie je hem. Denk dat er al vaker i als uitroepteken zijn gebruikt maar hier staan ze voor:
out of the box
tegendraads
vernieuwend
uitgesproken
Dekt dit logo de lading naar jullie mening?
inventigator_rood.pdf
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17586-logo-voor-nieuwe-activiteit-dekt-het-de-lading/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag