• 0

Wie bouwde de website voor jouw bedrijf?

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben in 98 het vak van websites bouwen ingerold. Intussen bouw ik webbased applicaties. Binnenkort gaat aa-development (mijn site) op de brug en wordt die volledig vernieuwd.

 

Wie een ander voorbeeld wil zien mag eens kijken op www.universalspace.net Die site is van een vriend die iets moois aan het maken is.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
  • 0

Wel jammer dat dit soort berichten eigenlijk dan alleen weer wordt gelezen door de aanbieders zelf (zie poll results) ;D

 

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe de startende ondernemers internet in hun organisaties gebruiken. En als onderdeel daarvan een website gebruiken.

 

Annedien wist wel wat los te maken over een huisstijl maar hier zitten wij te preken voor eigen parochie! (Jaloers, jaloers! :P)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Voor mijn nog helemaal op de zolen van babyschoentjes staande kersverse bedrijfje, dat hopelijk over een half jaar aan zijn eerste publiciteit en omzet toe is, ben ik zelf een website aan het bouwen.

 

Het is ook een hobby van me om sites te bouwen... Enkele (qua design eenvoudige) sites van me zijn te zien op www.kreijne.com en www.wensenweb.nl

 

Ben ik nu de eerste met een toelichting die geen webbouwer is van beroep??? ;)

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Marcel,

 

Leuke vraag!

 

Ik had geluk: mijn broer is webdesigner. Na een paar maanden hard werken ben ik zeer tevreden met mijn website. Ik heb heel veel leuke reacties ontvangen.

 

TIP. Het was de tweede website die ik met een derde heb ontwikkeld. Mijn ervaring is dat je voordat je iemand inschakelt veel zelf gedaan moet hebben. Zowel de structuur als de inhoud komt voor jouw rekening.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

Link naar reactie
  • 0

Die laatste opmerking is helemaal waar!

 

Als internetmarketeer denk ik mee met de klant, maar de klant (ondernemer) is toch echt de persoon die moet weten wat hij wil bereiken. Laatst had ik een klant die daar heel ver in gegaan was. Zij had zelfs plaatjes uitgeknipt en opgeplakt, tekst op het velletje geschreven menu gemaakt etc. En allemaal op gekleurd papier. Dus ik hoefde alleen maar advies te geven over wat wel kon en wat niet kon en vervolgens de vertaalslag naar het internet te maken. Ideaal!

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Ik leer steeds meer dat je grafische vormgeving moet overlaten aan de mensen met aanleg én de studie ervoor. Zelf heb ik een marketing opleiding en geen ervaring met techniek en design. Ik heb een medewerker in dienst voor de techniek en voorheen deed hij ook het design. Dat past toch niet helemaal, hij wordt er niet vrolijk van en je ziet het verschil. Inmiddels maak ik steeds meer gebruik van grafisch designers, ook omdat klanten steeds meer gaan verwachten. Hier hangt echter wel een prijskaartje aan!

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Papier en internet zie ik als twee volledig verschillende dingen. Zal er ook mee te maken hebben dat ik geen formele opleiding heb gedaan hiertoe, maar op het internet moet je met het ontwerpen met zoveel dingen rekening houden die je op papier niet hebt, en andersom, dat het twee aparte vakgebieden zijn in mijn ogen. Webdesigners met een 'papier'-achtergrond haal je er vaak ook wel uit trouwens, en niet altijd ten goede (of het andersom ook zo is weet ik niet, maar ik vermoed van wel).

Link naar reactie
  • 0

Ja daar heb je helemaal gelijk in. We hadden een keer een opdracht binnengehaald voor de technische realisatie. Het ontwerp zou verzorgd worden door een designer die ook het drukwerk verzorgde. Het was een heel mooi ontwerp (tenminste voor de stijl waarin ze werkte) maar heel moeilijk toepasbaar voor internet. Allereerst kwam het in Quark Express, ik denk niet dat veel webdesigners dat programma hebben. Daarbij kwam dat de opzet met lijnen etc moeilijk door te zetten was.

 

Moet je maar eens kijken hoe het eruit ziet;

 

www.dimp.nl

 

We hebben volgens mij het beste eruit gehaald.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

:P Twee opmerkingen:

- De foto is wel erg slecht gecomprimeerd terwijl deze toch bijna 30 kB is. Volgens mij moet dat veel beter kunnen.

 

- Wat betekent Realistatie?

 

menu_o.gif

 

(Sorry, het is vrijdag ;))

Link naar reactie
  • 0

Gooz, je realisteert je toch wel dat je nu flauw bezig bent? :P Tsja, vrijdag. De 13e.

 

 

Inmiddels maak ik steeds meer gebruik van grafisch designers, ook omdat klanten steeds meer gaan verwachten. Hier hangt echter wel een prijskaartje aan!

Vertel!

Wat voor prijskaartje?

Realiseren klanten zich dat vantevoren?

Hebben ze een accuraat beeld wat een (web)designer kost?

 

Groet,

Annedien

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je realisteert je dus niet dat ik een grapje maakte ;-)

Gooz, je realisteert je toch wel dat je nu flauw bezig bent?

 

Ik vind spelfouten onprofessioneel.

Of, zoals ik het ook gezien heb; niet zo proffesioneel.

;-)

 

Zelf had ik onlangs 's avonds laat mijn site aangepast.

Had ik 'analystisch' staan.

Suf!

Gelukkig dat een collega me er op wees!

 

Groet,

Annedien

 

Link naar reactie
  • 0

Ja dat van die slechte foto, komt omdat wij hem zo aangeleverd hebben gekregen (hij was geloof ik kleiner en toen heeft de ontwerpster hem uitgerekt) en de klant vond het niet erg dat het er zo uit zag, en toen heb ik hem, zal wel een vrijdag geweest zijn denk ik :p, gewoon hoog geoptimaliseerd opgeslagen omdat het een foto was, en verders niet meer naar de grootte gekeken ivt de kwaliteit.

 

Tot zover de 'technische' ondersteuning van ICServices.. :D

ICStats analyseert, interpreteert en rapporteert over het bezoekersgedrag op uw website (We zijn ONLINE!)http://www.icstats.nl/
Link naar reactie
  • 0
Vertel!

Wat voor prijskaartje?

Realiseren klanten zich dat vantevoren?

Hebben ze een accuraat beeld wat een (web)designer kost?

 

Ik denk dat klanten zich steeds meer gaan realiseren dat hun website kritisch bekeken moet worden. Eerste vraag; heb ik er wat aan? Tweede vraag indien eerste met ja beantwoord; Voldoet de site dan wel? Het antwoord op de laatste vraag is steeds vaker nee, waardoor er veranderingen noodzakelijk zijn. Gezien hun wensen willen ze er dan wel budget voor uittrekken. En ja wat kost een webdesigner? Veel verschillende bedragen gezien net zoals ook al naar voren kwam in het topic over huisstijlen. Ik denk dat voor bedragen tussen de 60 en 90 Euro per uur goede ontwerpers gevonden kunnen worden. Waardoor je een eerste (grafisch) ontwerp voor Euro 1.300,- moet kunnen hebben.

 

Maar ja zoveel mensen, zoveel bedragen.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 122 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.