Ga naar inhoud

Seven deadly sins van opdracht nemers

Geplaatst:

zrski

Wat zijn volgens jullie de seven deadly sins van partijen waar jij een opdracht uit zet? Wat zijn redenen om van opdrachtnemer te veranderen?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Featured Replies

Geplaatst:

WelleKe

1. Zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor de late levering omdat de vervoerder het heeft laten liggen. (Kan mij dat nou schelen, net als of zij het accepteren dat ik een maand te laat betaal omdat mijn boekhouder het vergeten was)

2. Slechte communicatie. Niet inleven in de klant

3. Natuurlijk niet voldoen aan wensen/verwachtingen

4. Afwijken van afgesproken prijs

 

Jeetje 7 zijn er wel veel hoor! De eerste is uit eigen ervaring nog niet zo lang geleden. echt een fout van de leverancier want ik bestel er nooit meer en ik wilde alleen maar een gebaar van ze hebben ze hoefde echt niet 15% van de prijs af te doen ofzo.... >:( Ik zal geen namen noemen maar het was Care4Data, bah zoveel baal ik er nou van.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Geplaatst:

zrski

  • Auteur

seven was spreekwoordelijk, maar thnx anyways. Ben het helemaal met je eens :)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

mgouw

ff uit de mouw schudden...

 

1: de klant niet serieus (genoeg) nemen

2: de problemen van de klant niet begrijpen

3: slecht bereikbaar zijn (ondanks e-mail, mobieltje enz)

4: niet terugbellen

5: te laat leveren

6: onverwachte extra kosten

7: niet meedenken, maar klakkeloos doen wat gevraagd wordt

8: te laat zijn voor een afspraak

9: mijn verjaardag vergeten... ;D

10: de naam van de klant verkeerd spellen (gouw of gauw?)

 

nah dat ist wel ff...

 

 

All Digital

Effectieve Communicatie

www.all-digital.nl

Martin@all-digital.nl

Geplaatst:

WelleKe

Hey Mr Gauw!

 

7: niet meedenken, maar klakkeloos doen wat gevraagd wordt

 

En wrm staat er dan op jouw website ; 7: "Gewoon, doen wat je zegt, streven naar het juiste effect bij uw doelgroep." :P

 

(ok voordat ik een kneusje krijg even kijken naar het tijdstip dat ik dit bericht heb geschreven en daarbij in acht nemen het aantal serieuze posts die ik vandaag al had geschreven ;D)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Geplaatst:

zrski

  • Auteur

Volgens mij is "doen wat je zegt" iets anders dan "klakkeloos doen wat je gevraagd wordt" :)

 

Liegen heb ik er nog niet tussen zien staan.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Alef Arendsen

1. Aandacht voor mij!

2. Communicatie (te laat, niet, onduidelijk)

3. Afspraken niet nakomen

 

Dat zijn wat mij betreft wel zo'n beetje de belangrijkste... Zijn uiteraard wel een beetje breed, maar goed

Geplaatst:

Nils de Witte

valse beloften,

liegen

en niet betalen

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Geplaatst:

Annedien Hoen

1. Niet lief zijn :-*

Geplaatst:

mrwong

a few mortal sins during customer meetings:

 

halitosis

body odour

rolling your eyes or making it too obvious you are bored

white socks (especially those with a color band at top)

 

Geplaatst:

WelleKe

Mogen witte sokken niet ??? Ik heb geen band maar wel Kermit de Kikker er op staan, mag dat dan weer wel?

 

En wat is "halitosis" ?

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Dat is Interessants voor uit je mond stinken, dacht ik ;)

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Gozzz ... zal zibb als met ons bezig zijn?

En van onze content dossiers aanleggen ;)

SUPER natuurlijk !

 

Anniewees ... de zeven doodzondes volgens Zibb >>>

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Nee, dat denk ik niet. Onderaan het artikel staat namelijk:

Publicatiedatum: 3 april 2003

Bron: Bizz

Geplaatst:

EstherG

1. Overprofilering bij de uiteindelijke opdrachtgever.

2. Niet nakomen van afspraken.

3. Meerkosten, addertjes onder het gras.

4. Moeizame communicatie.

5. Opdracht niet begrijpen/er geen gevoel voor/bij hebben terwijl ze eerst aangaven het wel te kunnen.

6. Arrogante, betweterige houding.

7. Ontbreken van de 'klik' (als die er niet is gaat de hele samenwerking wat mij betreft niet door, hoe goed/goedkoop etc. ze ook zijn).

www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv.

Geplaatst:

Annedien Hoen

1. Overprofilering bij de uiteindelijke opdrachtgever.

 

Wat is dat?

 

Groet,

Annedien

 

Geplaatst:

EstherG

Ja, beetje wellicht beetje krom geformuleerd. Bedoel ermee al het mogelijke doen om bij de uiteindelijke opdrachtgever in een goed blaadje te komen. Met als doel rechtstreeks voor hen te gaan werken.

 

 

www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.