Ik heb een Bizner krediet aangevraagd voor mijn startende onderneming. Ik heb een vaste baan + geen achterstanden + geen leningen. Ook geen BKR maar toch wordt ik afgewezen waarom? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of mij hiermee kunnen helpen, want dit komt als koude kak op mijn dak aangezien alles al geregeld is behalve dit.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
W-Media
W-Media
Beste ondernemers,
Ik heb een Bizner krediet aangevraagd voor mijn startende onderneming. Ik heb een vaste baan + geen achterstanden + geen leningen. Ook geen BKR maar toch wordt ik afgewezen waarom? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of mij hiermee kunnen helpen, want dit komt als koude kak op mijn dak aangezien alles al geregeld is behalve dit.
YouTube HondenSteps
HondenSteps
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19016-bizner-afgewezen-what-the-hell/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
60 antwoorden op deze vraag