• 0

Wat vinden jullie van mijn portfolio

Beste lezer,

 

Wat vinden jullie van mijn portfolio? Ik heb hem zo simpel mogelijk proberen te houden zodat mijn werk de meeste aandacht krijgt. De 'about' en 'contact' sectie werken nog niet, maar daar wordt aan gewerkt.

Aangezien ik een MacBook heb kan ik niet in Internet Explorer kijken of hij hetzelfde werkt als in Firefox. Wil iemand misschien de moeite nemen om te kijken?

 

Hopelijk kunnen jullie tips en feedback geven over mijn werk en de site.

 

Site:

http://thisismetim.nl/

 

Bedankt!

 

Tim.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mooie dingen in je portfolio ja, dus je keuze om de rest simpel te houden snap ik zeker. Persoonlijk zou ik wel iets meer witruimte tussen de (hoofd)menuitems doen en het een iets klikbaarder uiterlijk geven. Verder nog even je logo klikbaar maken naar de homepage natuurlijk en een email adres aanmaken op je domeinnaam ipv hotmail :)

Link naar reactie
  • 1

Een hele handige site is www.browsershots.org. Daar kun je testen hoe je website eruit ziet in meer dan honderd (!) verschillende brower(versie)s en operating systems. Zelfs al zou je willen weten hoe je site zich gedraagt in Icecape, Shiretoko of Galeon...

 

Het kost wel even wat tijd, maar het is een erg handige tool.

Link naar reactie
  • 0

Tim, ik zou je plaatjes wat lichter saven (minder zwaar qua kilobytes). Bij mij opent hij hem in Explorer, Firefox (PC) en Safari, Firefox (MAC) heel erg traag. Hij moet lijkt het wel heel lang erover doen om alles in te laden, dit terwijl ik surf op een 20mbit lijn, dus dat moet geen problemen opleveren. Wellicht zou je de plaatjes met iets meer compressie kunnen saven of kunnen checken of de resolutie overal wel 72dpi is.

 

Voor de rest mooi werk. Mijn advies zou nog zijn, gebruik geen hotmail. Maak een info@[jouwdomeinnaam] aan, staat professioneler. Succes!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle reacties, ik moet ook zeker een andere email gebruiken en bedankt voor de tip over de browsers!

 

De plaatjes zijn al erg klein, de meeste zijn maar 100kb en dat is toch wel snel in te laden?

 

Nogmaals bedankt voor de reacties!

 

Groet,

 

Tim.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Tim,

 

mooi werk dat je laat zien, ik hou wel van de stijl die je gebruikt in je werk.

 

Ik heb nog een aantal opmerkingen, misschien wordt het dan nog wat beter:

- het plaatje van de site vrijsimpel.nl wordt niet geladen, waarschijnlijk een linkje kapot

- ik zou persoonlijk in het "work" menu geen tekst zetten, geen uitleg. Misschien is een totale collage van verschillende aspecten hier beter, want grafisch is je kracht, dus zou ik hier ook een direct grafisch laten zien wat je in huis hebt.

- ik weet niet waarvoor de site bedoeld is, maar als de site ook vindbaar moet zijn in zoekmachines, dan zul je nog wat aandacht daaraan moeten besteden. Dit kun je doen door bijv. meta-tags op te nemen in je header, alt-tags toe te voegen aan je plaatjes met zinnen en beschrijvingen die zinvol zijn, dus met zoekwoorden die te maken hebben met grafisch design. Er zijn op dit forum vast andere links te vinden die specifiek over dit thema gaan.

- je hebt nog een aantal keren "binnenkort" op je site staan. Als daar niet binnen een paar dagen wat zal komen, dan kun je beter dat menu nog even niet laten zien, anders is het storend voor mensen.

 

Succes ermee!

 

Andreas

ALSKAR DESIGN

innovation made

 

Gedempt Hamerkanaal 253 | 1021 KP Amsterdam | https://www.alskar.com | https://www.alskar.nl

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle reacties, ik moet ook zeker een andere email gebruiken en bedankt voor de tip over de browsers!

 

De plaatjes zijn al erg klein, de meeste zijn maar 100kb en dat is toch wel snel in te laden?

 

Nogmaals bedankt voor de reacties!

 

Groet,

 

Tim.

 

Mooie site, up-to-date design. Ik 'log in' vanuit Cyprus en je site laad bij mij uitermate snel en soepel, geen klachten hier. En zoals je ziet heb ik geen 20mbit verbinding...

 

415144901.png

Link naar reactie
  • 0

Hoi Tim,

 

Ik zie helemaal niks.

Mozilla Firefox 2.0.0.20 op winXP

Edit: en een 12" laptopScherm

 

mvrgr

Liset Karman

 

timBoelaars.thumb.jpg.b03de64009686e97a70dfbdf8496499d.jpg

Voorzitter van Stichting Witte Mus, een ANBI stichting die zich in zet voor het in Nederland van de rode lijst halen van de huismus. Onder anderen door de biotopen van de Huismus te herstellen, maar ook door adviezen aan LNV en particulieren, en door de eigen kolonie Huismussen in stand te houden.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Tim,

 

De site is nog niet geschikt voor kleinere schermen.

De Asus Eee PC, 8" Mozilla op Linux, toont ook niets.

 

Kun je ook testen op http://browsershots.org/

 

mvrgr

Liset Karman

Voorzitter van Stichting Witte Mus, een ANBI stichting die zich in zet voor het in Nederland van de rode lijst halen van de huismus. Onder anderen door de biotopen van de Huismus te herstellen, maar ook door adviezen aan LNV en particulieren, en door de eigen kolonie Huismussen in stand te houden.

Link naar reactie
  • 0

Het is lastig om de site in werkelijk alle browsers en beeldschermen werkend te krijgen. Ik ben geen ster in html en css maar volgens mijn lukt het bij de meest gebruikte browsers nu wel. Een groot deel van de plaatjes heb ik kleiner gemaakt zodat ze sneller inladen. Nogmaals bedankt voor de reacties.

 

Hebben jullie nog feedback op mijn werk?

 

Groet,

 

Tim

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.