Ik zit me al enige tijd te verbazen hoeveel webshops er de grond uit schieten. Nog meer zit ik me te verbazen over de hoeveelheid discussies hier op HL over welke software te gebruiken en hoe dat allemaal te regelen.
Wat ik me dan afvraag: Ik snap dat er niet 1 goede software oplossing is, elke shop is anders. Maar ligt het hoge aantal discussie hierover aan de leveranciers (dus de webshop-bouwers) of aan de software zelf? Komen opgeleverde producten in dit segment niet overeen met de wensen van de webshop eigenaar? Of ligt het heel ergens anders?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
djluc
djluc
Ik zit me al enige tijd te verbazen hoeveel webshops er de grond uit schieten. Nog meer zit ik me te verbazen over de hoeveelheid discussies hier op HL over welke software te gebruiken en hoe dat allemaal te regelen.
Wat ik me dan afvraag: Ik snap dat er niet 1 goede software oplossing is, elke shop is anders. Maar ligt het hoge aantal discussie hierover aan de leveranciers (dus de webshop-bouwers) of aan de software zelf? Komen opgeleverde producten in dit segment niet overeen met de wensen van de webshop eigenaar? Of ligt het heel ergens anders?
Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20037-webshops-ontwikkelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
108 antwoorden op deze vraag