Zelf ben ik momenteel mijn ondernemersplan aan het uitwerken, hierbij heb ik ook stil gestaan bij de administratie die ik wil gaan voeren. Mijn boekhouding zal online gaan worden bijgehouden, omdat dit gemakkelijk (altijd bereikbaar, geen installatie), snel (is zo aangevraagd), niet te duur (paar honderd euro per jaar) en veilig (goede online beveiliging, backup’s worden verzorgd) is.
Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Exact Online, vanwege de mogelijkheden en de bekendheid van het pakket (lees: ondersteuning standaarden, mogelijkheden, bekendheid bij boekhouders, mogelijkheid tot upgrade etc.).
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met dit pakket, zodat ik dit ook kan meenemen in mijn overweging.
Dus als je je ervaringen wil delen, zou ik dat erg op prijs stellen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MarcelV
MarcelV
Beste HL'ers,
Zelf ben ik momenteel mijn ondernemersplan aan het uitwerken, hierbij heb ik ook stil gestaan bij de administratie die ik wil gaan voeren. Mijn boekhouding zal online gaan worden bijgehouden, omdat dit gemakkelijk (altijd bereikbaar, geen installatie), snel (is zo aangevraagd), niet te duur (paar honderd euro per jaar) en veilig (goede online beveiliging, backup’s worden verzorgd) is.
In een eerdere post op HL https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=16;action=display;threadid=23831;start=msg208822#msg208822) stond een link opgenomen naar een site die (online) boekhoudpakketten vergelijkt.
Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Exact Online, vanwege de mogelijkheden en de bekendheid van het pakket (lees: ondersteuning standaarden, mogelijkheden, bekendheid bij boekhouders, mogelijkheid tot upgrade etc.).
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met dit pakket, zodat ik dit ook kan meenemen in mijn overweging.
Dus als je je ervaringen wil delen, zou ik dat erg op prijs stellen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20356-ervaringen-met-exact-online/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag