Ik zou, als newbie, graag jullie mening eens horen. Ik ben eigenaresse van een softwarebedrijf en, inderdaad, ik schrijf voor de lol.
Nu krijg ik zó vaak aan de telefoon te horen: "Dag, mijnheer...", terwijl ik toch echt wel een vrouwenvoornaam heb. Dan zal ik het maar niet hebben over: "Mag ik de baas even", waarop men mijn mannelijke collega bedoelt. En dat komt vaker voor!
Verleden week kreeg ik een mailtje met:
"Mijne heren". Vandaag kreeg ik wel zo'n vreemde opmerking naar mijn hoofd dat mijn broek er van afzakte:"Ik ben natuurlijk goed in mijn vak als loodgieter, uw collega (de mannelijke dus) is heel goed met computers en u bent natuurlijk weer heel goed in koken en zo".
Echt! Ik dacht even: ik ben toch wel in 2009 aanbeland?
Het vreemde is nog wel dat 'Mag ik de baas even" ook een keer gevraagd werd door een eigenaresse van een bedrijfje.
Hebben jullie dat nu ook wel eens?
Of zit ik hier helemaal in mijn eentje met zo'n typisch probleempje?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tekstflair
Tekstflair
Hallo allen,
Ik zou, als newbie, graag jullie mening eens horen. Ik ben eigenaresse van een softwarebedrijf en, inderdaad, ik schrijf voor de lol.
Nu krijg ik zó vaak aan de telefoon te horen: "Dag, mijnheer...", terwijl ik toch echt wel een vrouwenvoornaam heb. Dan zal ik het maar niet hebben over: "Mag ik de baas even", waarop men mijn mannelijke collega bedoelt. En dat komt vaker voor!
Verleden week kreeg ik een mailtje met:
"Mijne heren". Vandaag kreeg ik wel zo'n vreemde opmerking naar mijn hoofd dat mijn broek er van afzakte:"Ik ben natuurlijk goed in mijn vak als loodgieter, uw collega (de mannelijke dus) is heel goed met computers en u bent natuurlijk weer heel goed in koken en zo".
Echt! Ik dacht even: ik ben toch wel in 2009 aanbeland?
Het vreemde is nog wel dat 'Mag ik de baas even" ook een keer gevraagd werd door een eigenaresse van een bedrijfje.
Hebben jullie dat nu ook wel eens?
Of zit ik hier helemaal in mijn eentje met zo'n typisch probleempje?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20755-mijn-jurk-zakt-er-van-af/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
95 antwoorden op deze vraag