Verwelkom Yannick Veys als nieuwe moderator

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Yannick is al sinds inschrijving actief in en mét HL.nl. Niet alleen inhoudelijk to the point, maar ook off line.

Méde door zijn actie om september vorig jaar een HL-borrel te organiseren, worden nu feestjes als HL-BBQs georganiseerd.

 

Wij (moderatoren) hadden Yannick al langer in het vizier als mod. En.... Jawel... hij "durft" het aan en heeft hij nu toegang tot alle knopjes om iedereen de juiste weg te wijzen op HL. Zijn inhoudelijke kennis zal met name op het board Commercie en Marketing plaatsvinden, maar beware... hij vliegt over het hele forum ;D

 

Welkom Yannick !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Erg leuk en een hele eer!

 

Inhoudelijk zullen mijn posts als het goed is niet veranderen... Even to the point en no nonsense als anders :) Ik zal alleen af en toe wat andere knopjes gebruiken ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Succes met modereren, Yannick! Ga je je nog met een specifiek onderdeel van het forum bemoeien of met een bijzondere taak bezighouden?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

@ Frans Sijtsma, gelezen natuurlijk, alleen probeer ik nog wat meer info van Yannick zelf te verkrijgen!

 

Prettig weekend allemaal,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

OK, moet je alleen een paar dagen geduld hebben. Het MOD-leven werd Yannick de eerste dag dermate zwaar dat hij even naar het buitenland gevlucht is. (vandaar dat ik even reageerde)

Een trip naar het buitenland is inbegrepen bij het MOD worden van HL? Zet mij ook maar op die lijst! ;)

 

Gefeliciteerd met de job! :)

Link naar reactie

Succes met modereren, Yannick! Ga je je nog met een specifiek onderdeel van het forum bemoeien of met een bijzondere taak bezighouden?

 

Groet,

 

Highio

 

Ik ben zelf actief in de online marketing branche, dus dat zullen zeker onderwerpen zijn waar ik me flink in ga mengen. Achter de schermen ga ik ook zeker mijn steentje bijdragen ;) Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld de (door)ontwikkeling van HL. Waar gaan we heen, waar moeten we heen...

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

OK, moet je alleen een paar dagen geduld hebben. Het MOD-leven werd Yannick de eerste dag dermate zwaar dat hij even naar het buitenland gevlucht is. (vandaar dat ik even reageerde)

Een trip naar het buitenland is inbegrepen bij het MOD worden van HL? Zet mij ook maar op die lijst! ;)

 

Gefeliciteerd met de job! :)

 

Haha :) Was al gepland hoor, voordat ik wist dat ik mod ging worden ;) Ben nu even vanuit London ingelogd om te checken of er goed op de tent wordt gepast ;) Ik zie dat Frans goed bezig is ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 80 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.