Helaas, vanmiddag kwam het bericht dat Qredits mij geen financiering verleent.
Het plan was goed, maar ik had geen branche-ervaring.....
Ik ben bijzonder teleugesteld, en had dit ookniet verwacht.
Ik had geen marketing ervaring (gewerkt als financieel manager), en geen HRM ervaring (ik ga een vacturebank lanceren).
Mijn plan was dus goedgekeurd, ik had een 9,6 voor de e-scan, en toch; NEE.
Ik heb tijdens het gesprek aangegeven dat ik mijn tekortkomingen ken en dat ik in gesprek was met en parttime marketeer met HRM ervaring ( Acad. marketing, ervaring als recruiter en bij een uitzenduro gewerkt).
Waarom wordt ik afgewezen, terwijl ik aangeef dat ik een externe wil inhuren om mijn tekortkomingen op te vangen/
waarom wordt ik afgewezen terwijl Qredits roept dat zij coaching/ondersteuning opdringen (je moet ervoor betalen), om zo de slagingskans te vergroten. Waarom wordt ik afgewezen terwijl de staat garant staat?? Ik snap er niks van Waarom krijg ik dan geen coach? Ik kan geen bezwaar aantekenen.
Alhoewel de tijd niet optimaal is, twijfel Qredits niet aan de haalbaarheid van het plan, maar aan mij.
Ik heb dit geld nodig voor mijn marketingcampgne, en voor de huur van een kantoor zodat ik iemand aan kan nemen om mij te assisteren.
Hoe kom ik nu aan geld/ Ik heb geen werk, geen inkomen meer.
Ik heb gelezen over investeerders, maar waar vind ik die?
kan iemand mij tips geven? Is er een p-to-p lending mogelijkheid in Nederland?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Gast
Helaas, vanmiddag kwam het bericht dat Qredits mij geen financiering verleent.
Het plan was goed, maar ik had geen branche-ervaring.....
Ik ben bijzonder teleugesteld, en had dit ookniet verwacht.
Ik had geen marketing ervaring (gewerkt als financieel manager), en geen HRM ervaring (ik ga een vacturebank lanceren).
Mijn plan was dus goedgekeurd, ik had een 9,6 voor de e-scan, en toch; NEE.
Ik heb tijdens het gesprek aangegeven dat ik mijn tekortkomingen ken en dat ik in gesprek was met en parttime marketeer met HRM ervaring ( Acad. marketing, ervaring als recruiter en bij een uitzenduro gewerkt).
Waarom wordt ik afgewezen, terwijl ik aangeef dat ik een externe wil inhuren om mijn tekortkomingen op te vangen/
waarom wordt ik afgewezen terwijl Qredits roept dat zij coaching/ondersteuning opdringen (je moet ervoor betalen), om zo de slagingskans te vergroten. Waarom wordt ik afgewezen terwijl de staat garant staat?? Ik snap er niks van Waarom krijg ik dan geen coach? Ik kan geen bezwaar aantekenen.
Alhoewel de tijd niet optimaal is, twijfel Qredits niet aan de haalbaarheid van het plan, maar aan mij.
Ik heb dit geld nodig voor mijn marketingcampgne, en voor de huur van een kantoor zodat ik iemand aan kan nemen om mij te assisteren.
Hoe kom ik nu aan geld/ Ik heb geen werk, geen inkomen meer.
Ik heb gelezen over investeerders, maar waar vind ik die?
kan iemand mij tips geven? Is er een p-to-p lending mogelijkheid in Nederland?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22017-afgewezen-door-qredits/Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag