Ik heb behoorlijk gezocht, maar kan geen antwoord vinden op mijn situatie.
Zoals zovelen ben ik ook voor mijzelf begonnen. Ik heb geen concurrentie- en/of relatiebeding meer met mijn oud werkgever. Ik opereer echter wel in dezelfde markt. Ik wil flink gaan zaaien d.m.v. telefoneren en mailingen (digitaal + papier) en daarbij kan het dus gebeuren dat deze ook terecht komen bij klanten van mijn vorige werkgever. Stel ik verstuur 1000 brieven en daarvan komen er 200 bij oude klanten terecht. Is er dan sprake van stelselmatig benaderen van deze klanten, wat volgens mij strafbaar is?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
segafredo
segafredo
Ik heb behoorlijk gezocht, maar kan geen antwoord vinden op mijn situatie.
Zoals zovelen ben ik ook voor mijzelf begonnen. Ik heb geen concurrentie- en/of relatiebeding meer met mijn oud werkgever. Ik opereer echter wel in dezelfde markt. Ik wil flink gaan zaaien d.m.v. telefoneren en mailingen (digitaal + papier) en daarbij kan het dus gebeuren dat deze ook terecht komen bij klanten van mijn vorige werkgever. Stel ik verstuur 1000 brieven en daarvan komen er 200 bij oude klanten terecht. Is er dan sprake van stelselmatig benaderen van deze klanten, wat volgens mij strafbaar is?
Graag advies ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22194-mag-ik-relaties-benaderen-van-oud-werkgever/Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag