Ik ben een startende ondernemer die zojuist een antwoord heefd gekregen, na de vraag of een grote retailer mijn product zou willen verkopen:
"Op dit moment zie ik geen aanleiding om jou product te listen. Vooral onze Europese integratie focus en de benodigde rationalisatie verdienen nu onze aandacht.Ik wens je veel succes met de verdere vermarkting van je nieuwe product."
Is dit een vriendelijke manier om "nee" te zeggen? Of moet ik nog een keer na een half jaar of zo proberen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wijnands
wijnands
Beste Higher Level's,
Ik ben een startende ondernemer die zojuist een antwoord heefd gekregen, na de vraag of een grote retailer mijn product zou willen verkopen:
"Op dit moment zie ik geen aanleiding om jou product te listen. Vooral onze Europese integratie focus en de benodigde rationalisatie verdienen nu onze aandacht.Ik wens je veel succes met de verdere vermarkting van je nieuwe product."
Is dit een vriendelijke manier om "nee" te zeggen? Of moet ik nog een keer na een half jaar of zo proberen?
Alvast bedankt voor jullie advies!
Wijnands
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22410-negatieve-of-positieve-reactie/Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag