-
Aantal berichten
39 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Persoonlijke info
-
Jij bent:
adviseur
-
Adres
Suezkade 137, Den Haag, 2517 C, Nederland
-
Voornaam
Dutch
-
Achternaam
Business & Consulting
-
Bedrijfs- of organisatienaam
Dutch-Bizz & Consulting
- Websiteadres
Bedrijfsinfo
-
Plaats
Landelijk
-
Telefoonnummer
070-3466110
-
Branche
29
- Websiteadres
Visie op
-
Ik zoek mensen die
Wij adviseren ondernemers over hun bedrijfsvoering en ondersteunen hen daar waar het net even tegen zit. We bieden een opmaat advies en zetten onze expertise in om elk project tot een succes te maken. Dit doen wij ook in opdracht van gemeentes, overheden en andere organisaties. Ook werken wij al jaren voor startende ondernemers. Wij zetten onze kennis en visie in bij het helpen schrijven van het ondernemingsplan en begeleiden hen tot de start van de onderneming. We coachen, geven passende trainingen en workshops om je als ondernemer scherp te houden. En zien elke opdracht als een nieuwe uitdaging om er het beste uit te halen. Zo ook uit jou onderneming waar wij samen met jou aan het begin van je succes willen staan.
-
Mijn mening over innovatie
Innovatie is in elke onderneming noodzakelijk. Nog geen 10 of 20 jaar terug hadden we inbelmodems om op het internet te komen nu praten we over ISDN en glasvezel verbindingen.
Innovatie is goed voor de ontwikkeling van het bedrijf en zorgt voor groei van het bedrijf. -
Mijn mening over ondernemerschap
Waar staan wij voor
Ons principe is jou te helpen ontwikkelen.
Wij nemen je niets uit handen maar helpen je te ontwikkelen binnen alle facetten van jouw onderneming.
Omdat geen bedrijf het zelfde is, is onze aanpak altijd op maat.
Hier laten we onze kennis spreken en onze visie en denken de overhand nemen.
Wij voelen ons altijd nauw betrokken.
Omdat wij werken vanuit ons gevoel en jouw gedachten, zijn wij een frisse wind die jouw creatief denken stimuleert.
Ons doel is meer waarde toevoegen aan jouw onderneming.
Van betekenis zijn door groei en succes na te streven op een leuke leerzame wijze.
Voor wie werken wij.
Alleen voor Starters, ZZP-ers en ondernemers uit het MKB
Dutch Bizz & Consulting's trofeeën
-
Dutch Bizz & Consulting startte met het volgen van Openstaande rekeningen nekken kleine MKB-bedrijven
-
Beste espen, het is inderdaad een ketting reactie waar een bank geen boodschap aan heeft jammer genoeg. Nu heb ik vernomen dat er orgainisaties bestaan die je debiteurenbestand geheel overnemen vanaf € 15.000,- Vraag ik me af waarom banken dat niet doen? Daarmee is de last gefinancierd en zou je als ondernemer verder kunnen met je onderneming.
-
Overname restaurant
Dutch Bizz & Consulting reageerde op Klaas van Dijk's vraag in Ondernemingsplan en businessplanning
Naar mijn mening heb je het allemaal al goed op een rij en is advies niet nodig. Ik volg Hans in zijn voorstel. Suc 6 -
Eén op de vijf MKB-bedrijven ( 60%) met zakelijke klanten (B2B-bedrijven) meldt problemen die het gevolg zijn van niet of te laat betaalde rekeningen. Vele kleinen ondernemers voelen dit ook in hun privé leven waarvan sommigen zelfs tot verkoop van de de woning over moeten. Hoe kan dit voorkomen worden en waar zou u als ondernemer de grens trekken bij uw vaste klant waar u zo een goede band mee hebt.
-
Beste, Op basis van de comentaren die ik gelezen heb kan ik alleen concluderen dat je een adviseur nodig hebt om samen met jou je ondernemingsplan te herschrijven en deze dan in te dienen bij de Bank. Uit vele opmerkingen wordt duidelijk gemaakt dat er geen (goed) onderzoek is gedaan. De internet baby branch is sins 2005 een boeming branch en zwakt de afgelopen jaren sins 2008 af door het grote aanbod en grote spelers die heel goekoop kunnen inkopen. Denk aan magazijn verkopen. Om hierin succesvol te zijn heb je niet alleen een goed ondernemingsplan nodig maar dien je ook je marktonderzoek te verrichten. Gr,
-
Benaderen leveranciers
Dutch Bizz & Consulting reageerde op Guidetti's vraag in Ondernemingsplan en businessplanning
Beste Guidetti, Om deze markt op welke wijze dan ook te betreden heb je de importeur nodig voor goedkeuring. De eerste vraag die de importeur je zal stellen is "hoeveel wil je afnemen"? dan hoop ik dat je die gerust kan stellen met een antwoord van 200 stuks per jaar en dat voor alle importeurs. Kortom voor deze markt heb je geld nodig. Heb je dat? Er zijn velen je voorgeweest die de markt ook hebben hezien. Om je niet te ontmoedigen praat met Adidas te Amsterdam Zuid-Oost in het Atlas gebouw te Bijlmerstation of praat met Nike te Sloterdijk. Ook kun je je voorbereieden op deze gesprekken door een leergesprek te organiseren met bv een willikeurige schoenen fabrikant hier in NL. Dat geeft je als voordeel dat je je in het gesprek goed kan voorbereiden op Nike en Adidas. DOE DIT WANT JE HEBT MAAR 1 KANS. Maak gewoon een afspraak ( orientatie gesprek) leg daar je vraag neer bij de Account Manager en vraag wat ze van je idee vinden en wat je zou moeten doen om het haalbaar te kunnen maken. PS: Ga je je studie afmaken of laat je die vervallen? -
Overname restaurant
Dutch Bizz & Consulting reageerde op Klaas van Dijk's vraag in Ondernemingsplan en businessplanning
Deze vraag heeft een achterliggende gedachte. Vaak is het in de horeca zo dat als je de boel gaat verbouwen je geen kip meer in de zaak krijgt. Dat is vreemd maar een naakte waarheid. Dat heeft met vele factoren te maken. De markt moet aan je wennen wordt vaak gezegd en dat kost tijd. heel veel tijd. Overname personeel is aan wetgeving gebonden dus kijk daar goed naar. Het meest belangrijke wat ik nog niet voorbij heb zien komen op je post is de financiele verhouding van koop, goodwil, omzet en huur t.o.v de omzet. Een kleinen rekensom zegt mij dat de te behalen omzet van 450.000 voor 2012 op een bevolking van 45.000 inwoners NIET haalbaar is. De horeca doet het momenteel niet goed. Laat dat voorop stellen. Doe daar zelf even onderzoek naar en laat je goed inlichten m.b.t. de Goodwill. Goodwill is LUCHT! en voor lucht betaal je niet. Het kan dan wel gevraagt worden maar of je het wil betalen is een tweede. Hoe graag wil de eigenaar vertrekken? Doe ook daar onderzoek naar. Er zijn horeca makelaars die je kunnen helpen. Doe eerst navraag bij de brouwer over de geschiedenis van de zaak. Probeer de ondernemer zover te krijgen dat je op voorhand onder voorwaarden de zaak wil overnemen maar de eerste 3 maanden mee wil draaien om te kijken hoe de zaak loopt. Als hij daarmee akkoord gaat dan is die serieus doet hij dat niet dan is er een adertje onder het gras en dat is de koopsom, GW en de voorgeschotelde omzet prognose. Hopelijk trap je niet in de val zoals velen je zijn voorgeweest in de Horeca. Veel suc6 -
ondernemingsplan afgekeurd
Dutch Bizz & Consulting reageerde op jajo's vraag in Ondernemingsplan en businessplanning
Onze ervaring is dat dergelijke digitaal verwerkte ondernemingsplannen weinig ruimte laten om je verhaal goed op papier te zetten. Daarombesteden wij enorm veel aandacht aan ondernemingsplannen die wij zelf schrijven en laten registreren. Dit is vakkundiger en ook professioneler naar een Bank en de ondernemer toe. De inhoud van het plan hebben we bekeken en is inderdaad zoals de Bank ook aangeeft heel erg mager. De Bank geeft enkele zaken aan waar het plan op stuk loopt maar er zijn nog meer verborgen zaken die de Bank NU niet aangeeft maar later wel aan de orde zal komen die ook niet goed zijn. Marketing is een onderwerp wat veel tijd en aandacht nodig heeft. Benut ook die tijd daarvoor. Probeer je Marketingplan geheel uit te werken. De geografische dekking van de onderneming, maar ook de omgevingsfactoren zijn erg belangrijk om naar te kijken. In je SWOT analyse zal je formules moeten hanteren die per productgroep duidelijk het verloop laten zien. SWOT gaat niet alleen over je sterke en zwakke kanten. Neen, het behelst ook de sterke en zwakke producten net zo de markt. Ik hoop dat ik je voldoende aanknopingspunten heb kunnen geven en mocht je mer info willen dan kun je ons van zelf bereiken. Vr gr Dutch Bizz & Consulting -
Ik bemerk in je eerste zin dat een leider zijn voor een ieder een ander beeld heeft en dat een leider een langetermijnvisie heeft dus naar de toekomst toe werkt. Dat vindt ik namelijk vreemd en kan het me enigszins voor een bestaand bedrijf als b.v Philips voorstellen. Maar ik zie een zelfstandig ondernemer als een leider die juist vanuit zijn visie van achter naar voren werkt om zijn (beeldvorming) te kunnen bewerkstelligen. Vandaar dus ook mijn vraag. Is mijn visie juist. Als ik hier een voorbeeld van mag geven. Zie ik een ondernemer die een idee bedacht heeft en die tenslotte gaat uitwerken tot het idee leeft zoals hij die bedacht heeft. Is dat niet een vorm van vanuit de gedachte werken? dus van achter naar voren? Deze taak zie ik idd niet weggelegd voor een manager.
-
Ben ik een Leider of een Manager?
Dutch Bizz & Consulting plaatste een vraag in Leiderschap en (zelf)management
Hallo HLers, Ik zou graag willen weten hoe gedacht wordt over leiders en managers en de gedachte achter een leider. "ben ik een leider of een manager". Heeft een leider een visie waar die naar toe werkt ? Is dat dan een goede leider? of werkt een leider juist vanuit een toekomst beeld? Kan een manager een leider zijn of is die juist meer gericht op het doorvoeren van de veranderingen van de leider. -
Promotie voor webshop, Help!
Dutch Bizz & Consulting reageerde op RM's vraag in Commercie en marketing
Hoi, Los van alle activiteiten die ik bovenstaand gelezen heb missen we de kracht van de media. De media is zo enorm belangrijk om je bedrijf te promoten en vele zelfstandigen denken dan ook dat je daarvoor een kruiwagen voor nodig hebt. Niets is minder waar. Bedrijven die nieuws te vertellen hebben plaatsen persberichten. Alle bedrijven hebben nieuws te vertellen alleen zien een heleboel zelfstandigen dat niet of denken dat ze niets t vertellen hebben. Of je nou voor je restaurant nieuwe stoelen hebt aangeschaft en dat combineert met een leuk feest, het is nieuwswaardig genoeg om bezoekers aan te trekken. Of je een nieuwe website gelanceerd hebt met wat voor dienst dan ook, het is nieuwswaardig om de wereld te laten weten zodat je meer bezoekers krijgt. Bol.com) staat regelmatig in de media en verstuurd per jaar meer dan 50 persberichten. Ze zijn ook met 1 persbericht begonnen. Vodafone verstuurd 250 persberichten alleen in NL alleen om hun naam beter te verankeren bij hun doelgroepen. Alleen voor het behoud van hun naamsbekendheid. Mis niet de kracht van persberichten. Hier enkele website's waar je je persbericht(en) kunt plaatsen. ANP/Persberichten.com : moet je een abonnement voor 5 persberichten alfsluiten kost gemiddeld 250 Mod-edit:Geen zelfpromotie svp Profnews.nl werkt net als ANP Wil je meer weten over persberichten stel dan hier je vraag of kijk op een van de websites. -
Kenbaar maken van de bedrijfsnaam in ontwikkelingsfase
Dutch Bizz & Consulting reageerde op Nathan74's vraag in Commercie en marketing
Het is in alle gevallen altijd goed te laten weten wat je doet als ondernemer. Op die manier bewerk je idd vast de markt en met een eenvoudige page waar je je vast kunt aanmelden bouw je al een bestand op van potentiële gebruikers van je dienst. Ondernemen heeft niets te maken met een verrassingseffect. Ondernemen is durven te ondernemen en weten dat er al klanten voor je product of dienst zijn. Je moet ze alleen nog bereiken. Dat doe je d.m.v communicatie. Ook sluit je daardoor de deur voor eventuele concurrenten mits het een nieuw product of dienst betreft. Het is wel verstandig om niet alles van je bedrijf direct prijs te geven maar wel de nodige aankondigingen middels enkele persberichten vast in de media te plaatsen. Hierdoor wordt je bedrijf serieuzer genomen en leg je de lat voor je zelf als ondernemer hoog om te presteren. Hier enkele tips en aanraders waar je goed je bedrijf onder de aandacht kunt krijgen. [mod-edit: svp geen zelfpromotie in je eigen berichten] Persberichten.nl is een onderdeel van het ANP. Moet je wel een abonnement bij afsluiten. (kost gemiddeld 250 per jaar voor 5 berichten) Profnews.nl publiceert ook bedrijfsnieuws maar weet niet wat het bij hun kost. Veel succes en mocht je nog vragen hebben dan kun je die gewoon hier stellen. -
Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend! Wat een eigenaardig advies van een adviseur. Het is juist heel verstandig om met andere franchisenemers te praten. Al is zo'n forum daar nou ook weer niet de beste plek voor. Zoek ze op! De achterliggende gedachte van mijn suggestie is dat niet altijd die informatie betrouwbaar is om mee te werken. Dat licht vaak aan een concurrentiestrijd en "het gunnen" . Door je niet alleen te richten op anderen hun ervaringen of die zwaar mee te laten tellen in je beoordelingen maak je de weg voor je zelf vrij om met en positieve instelling te ondernemen.