Ga naar inhoud

30.000 leden en 250.000 berichten op HL: Verzin en Win!

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Goed, daar gaan we dan met twee wedstrijden en het combinatieklassement als vervolg op dit topic van een aantal maanden terug dat weer nieuw leven ingeblazen is.

Wedstrijd 1

[*]Voorspel de juiste datum en de juiste tijd van registratie van het 30.000e HigherLevel-lid

Sluitingsdatum voor inschrijving : 18 november 2009 12:00 uur

Wedstrijd 2

[*] Voorspel de juiste datum en de juiste tijd van het posten van het 250.000e bericht op HigherLevel.nl

Sluitingsdatum voor inschrijving : 25 november 2009 12:00 uur

Wedstrijd 3 - het combinatieklassement

[*] Degene met de laagste uitkomst van het totaal van de scores (=plek op de ranglijst) van beide wedstrijden wint het combinatieklassement. (wordt je 2 keer 1e dan is je totaalscore 2. Wordt je 3e en 8e dan is je totaalscore 11)

Spelregels

[1] Het gaat per competitie om degene die het dichtste bij het juiste antwoord zit.

[2] Gebruikmaking van rekenmachines, analysemethoden, statistische methoden etc. zijn toegestaan

[3] De sluitingsdata zijn zogenaamde fatale momenten: 1 seconde te laat = uitsluiting

[4] U mag meedoen aan 1 of aan beide wedstrijden

[5] Het is moderators ten strengste verboden willekeurig oude profielen te verwijderen om de teller te vertragen

[6] Het is moderators ten strengste verboden berichten te verwijderen of grote hoeveelheden berichten in het moderatordeel van higherlevel te plaatsen om de teller te beïnvloeden

[7] Door deelname aan deze wedstrijd gaat deelnemer ermee accoord een digitale foto van een eventueel gewonnen prijs in een gangbaar en zichtbaar formaat in dit topic te plaatsen

[8] Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd, behalve dan met de winnaars om te vragen waar de prijs heengestuurd kan worden

[9] Een overzicht van de inschrijvingen wordt na de sluitingsdatum door ondergetekende in dit topic geplaatst.

Prijzen

[1] De winnaar van wedstrijd 1 (30000e lid) ontvangt zijn prijs van Ironny

[2] De winnaar van wedstrijd 2 (250000e post) ontvangt zijn prijs van TCWJE

[3] De winnaar van wedstrijd 3 (combinatie) ontvangt zijn prijzenpakket van Snowcountry en Romano Sandee

Als er nog meer mensen een prijs(je) berschikbaar willen stellen dan komt er ook nog een 2e en 3e prijs.

Veel plezier

GAME ON

Featured Replies

Geplaatst:

Michiel van Vlaardingen

Hartelijk dank voor de felicitaties en Ironny alvast voor de taart :)

En bij mij komt een taart zeker goed terecht hoor. :) (Als er iets is waar ik me echt geen zorgen over hoef te maken is 't overgewicht ;) )

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

En dat maakt Michiel van Vlaardingen tot de winnaar van Wedstrijd 1 met een tweede plek voor Romano

Michiel gefeliciteerd je hebt de taart van Ironny gewonnen.

De volledige uitslag volgt vanavond op teletekst Higherlevel

Frans

Hmmm, beetje afwezig geweest. :-[ :-[ :-[

De uitslag vindt u hier , met excuus voor de vertraging.

Michiel heeft gewonnen, Chielsen is tweede en Romano is derde...

Frans

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Gister werd ik door het FD.nl "overvallen" door een telefonisch interview.

En zie hier het resultaat ;)

FD.nl_30duizend_leden.pdf

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Edo van Santen

overvallen..... daar is hard aan gewerkt om HL in het FD te krijgen ;D

een mooi voorbeeld van het " zakelijk gebruik van twitter".

anyway, wederom mooie publiciteit

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

Edo van Santen

hier een directe link naar het artikel en foto Mikky: http://www.fd.nl/artikel/13761297/ondernemersforum-groeit-kool

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

T.C.J.W.E

Hmmm... met het huidige tempo ga ik wedstrijd 2 zeker niet winnen. :-[

En zelf voor wat meer vaart gaan zorgen lijkt me niet verstandig, straks word ik nog gebombardeerd tot spamh**#*r... :P

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

..straks word ik nog gebombardeerd tot spamh**#*r... :P

Jij? Nee joh, daar is toch helemaal geen aanleiding voor .... ;D

tcjwe.thumb.jpg.4b99fe160338392213a85b0768e4ab57.jpg

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

...straks word ik nog gebombardeerd tot spamh**#*r... :P

Denk je? Volgens mij moet je het wel heel bont maken voor iemand zoiets tegen je zegt! ;)

Geplaatst:

chielsen

Bah heeft mijn naamgenoot gewoon even mijn tijd overgenomen en net de marge aan de goede kant genomen!

Nou ja, 2e plek is ook leuk ;D

Geplaatst:

Romano Sandee

Maar uhhh, ik heb dus nu een aanvullende regel... Betekent dat degene die een massage krijgt, gemasseerd word met taart? :P

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

Maar uhhh, ik heb dus nu een aanvullende regel... Betekent dat degene die een massage krijgt, gemasseerd word met taart? :P

Lijkt me uitermate goed idee. Wel foto's online svp ;D

Geplaatst:

Romano Sandee

Lijkt me uitermate goed idee. Wel foto's online svp ;D

Kom jij de foto's nemen? :P

Geplaatst:

Romano Sandee

Mensen, het gaat al best snel qua berichten. Op dit moment staat de teller op:

249.589 berichten. Nog zo'n 400 berichten te gaan. Volgens mij is het vandaag of morgen dan haast wel gebeurd!

Geplaatst:

Romano Sandee

Gaan we trouwens ook wat doen qua weddenschap met het feit dat we over enige tijd de 25.000 onderwerpen op HL behalen?

Edit:

De tussenstand;

Totaal onderwerpen: 24.194

Totaal aantal berichten 249.724

Geplaatst:

chielsen

Met zo'n 200 berichten per dag nog 2 dagen denk ik. Voor mij al veeels te laat :(

Daar gaat mijn overall score. Misschien moet ik nog wat meer spammen :P

Geplaatst:

Walter Brand

Het gemiddelde van de voorspellingen is 13-12-2009 13:08 uur met een standaardafwijking van 6,5 dagen. Geen van de voorspelling viel buiten de 3x standaardafwijking, dus geen uitschieters verwijderd. De mediaan voorspelling is dan 12-12-2009 12:12 uur, overeenkomstig de middelste waarde van Solitair.

Als de wedstrijdleiding het goed vindt, tel ik daar weer 2 minuten bij op, dus wordt het 12-12-2009 12:14 uur.

Grappig dat ik met mijn voorspelling maar liefst vier seconden naast het gemiddelde van de voorspellingen afzat. (13 dec, 13:12) Kennelijk bezit ik wisdom of the crowd ;D

Wel weer jammer dat diezelfde crowd er toch naast zat :(

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

Twitter: http://twitter.com/wbrand

Geplaatst:

Romano Sandee

Morgen is het zover, dan word de 250.000 bericht gemeld;

Nu:

Totaal aantal berichten 249958

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

Tenzij je het de komende 3 minuten nog voor elkaar krijgt natuurlijk ;)

Frans

Geplaatst:

joop de kock

Ik doe ook een gokje en ik denk 3 december om 12:00 250.000ste bericht dan heb ik uitgerekend dat mijn stukje

,mijn bedrijf van begin tot eind’ het 10.000ste bericht heeft,dubbel feest! :)

wat een toeval zeg,uitgerekend vandaag heb ik mijn persoonlijke mijlpaal hl.nl het 250.000ste bericht en ik m'n 10.000ste lezer van mijn stukje! joepie!

groet joop

www.restnrg.com

Geplaatst:

Romano Sandee

Nog 13 berichten...

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

249995

en dit bericht maakt dat er nog 4 te gaan zijn...

Geplaatst:

ironny

De final countdown?

3

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

1

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

En dat is 250.000 !

Gepost : Vandaag om 10:59:15 door cijfer

Winnaar is Arno Bakker, gefeliciteerd!

hl250000_copy.thumb.jpg.650bb45e5f0a0be61cf5e76ceb45a821.jpg

Geplaatst:

T.C.J.W.E

Arno, gefeliciteerd!!!

Als je per pm of mail zou willen aangeven waar we jouw prijs naartoe mogen sturen, en welke kleuren jouw voorkeur hebben dan gaan wij zorgen dat het zo snel mogelijk bij jou aankomt.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.