Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Bakker
Bij waardevolle, inspirerende of informatierijke berichten is het mogelijk om de berichtplaatser te bedanken met een reus. Evenzo is het mogelijk om iemand subtiel te laten weten dat een post niet van waarde is door een kneus aan dat bericht toe te kennen. Daar gaat niets aan veranderen, want met de reus-/kneusfunctie zijn we als geheel erg tevreden.
Wel is er een flinke verandering in het karma-overzicht gemaakt in het profiel van een ieder met reuzen en/of kneuzen! Voorheen stonden daar de reus- en kneusteksten. Dat is nu vervangen door een indicatief overzicht van het aantal reuzen/kneuzen per board, zodat je snel kunt zien hoe de balans staat, in welke boards de reuzen/kneuzen opgepikt zijn, en hoeveel het er zijn. Zo hopen we dat het karma-overzicht een waardevollere indicatie geeft van waar iemand het meest prominent aanwezig is en waar hij of zij reuzen oppikt en dus veel waardevolle bijdragen levert. En tegelijkertijd voorkomen we dat en kneustekst uit 2007 bij wijze van spreken nu nog prominent op iemands profiel staat.
Vergelijk bijvoorbeeld maar eens enkel van mijn collega-mods: Joost heeft een andere opbouw dan Ewout, die weer een ander overzicht heeft dan Edward.
Wie ziet wat?
[*]Op andermans profiel zie je enkel het grafische overzicht;
[*]Kijk je naar je eigen profiel, dan heb je dit overzicht èn het tekstuele overzicht ter lering;
[*]Zoals in het verleden, behouden moderatoren het recht alles te zien (inclusief afzender dus).
Mijn collega-moderatoren en ik hopen dat dit het karmasysteem naar een volgend niveau tilt, en zijn benieuwd wat jullie er van vinden!