Op dit moment heb ik een klant die niet wil voldoen aan mijn betalingstermijn van 14 dagen. Hij zegt dat 30 dagen standaard is met zaken doen met bedrijven en dwingt mij om ook aan de 14 dagen te voldoen. Als argument gebruikt hij dat dit in de business-standaard is en dat zijn systeem hier op is ingericht en niet aan andere termijnen kan voldoen.
Kan de klant dit eisen van mij?
Ik doe namelijk alleen maar zaken met bedrijven (webdesign en grafische vormgeving) en heb nog nooit eerder bezwaren hier over gehoord.
Met vriendelijke groet,
Dennis de Jong
DJP Media Steenwijk - Webdesign, Bedrijfsfilms en Audiovisuele vormgeving
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
djpmedia
djpmedia
Beste iedereen,
Op dit moment heb ik een klant die niet wil voldoen aan mijn betalingstermijn van 14 dagen. Hij zegt dat 30 dagen standaard is met zaken doen met bedrijven en dwingt mij om ook aan de 14 dagen te voldoen. Als argument gebruikt hij dat dit in de business-standaard is en dat zijn systeem hier op is ingericht en niet aan andere termijnen kan voldoen.
Kan de klant dit eisen van mij?
Ik doe namelijk alleen maar zaken met bedrijven (webdesign en grafische vormgeving) en heb nog nooit eerder bezwaren hier over gehoord.
Met vriendelijke groet,
Dennis de Jong
DJP Media Steenwijk - Webdesign, Bedrijfsfilms en Audiovisuele vormgeving
www.djpmedia.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24901-betalingstermijn-webdesign/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag